Oldalak

2008. június 16., hétfő

Hello Kitty-s álmok *.*

A tegnapi és mai napom a Teszvesze-en való nézegetéssel telt. Elöszőr furcsáltam, hogy megint rám jött a Hello Kitty mánia, de úgy döntöttem, hogy nem zavartatom magam emiatt. XD Így aztán elkezdtem nézelődni, és egy csomó minden, tök jó dolgokat találtam. Igazán megfelelő cuccokat egy új, rózsaszín élethez. XD Kedvencem a HK-s cipőfűző, amihez most társult a gondolat, hogy kell nekem egy rózsaszín tornacipő. :D Szóval a héten elmegyek a Sárkány Center-be ("... több, mint piac...")és neki állok nézelődni, azt pedig senki se kérdezze, hogy mindezt miből fogom fínanszírozni, még én sem tudom. :D
Szombaton Szerelmemmel ellátogattunk a Pálvölgyi cseppkőbarlangba, ami gyönyörű volt. Volt ott meseország, különböző fantáziafigurák. S egy hét méteres tyúklétra. Egyszerre másztunk fel 25 métert vissza. Izgi volt. Aztán a csávó, aki vezetett minket megmutatta, hogy milyen a teljes, barlangi sötétség. Elképesztő. :D Aztán visszafele bementünk a moziba és megnéztük a Hihetetlen Hulk-ot, ami egy össze-visszaság lett, meg nem is tetszett, de nem számít. XD Azért örültem neki, hogy Barimmal lehettem és sétáltunk, meg andalogtunk. Chuuuu~~~ >.<

1 megjegyzés:

Horo írta...

Szia!
Csak szeretnélek tájékoztatni -ha nem láttad volna-, hogy lehet 990 Ft-ért epres cipőfűzőt venni a vaterán! Rózaszín és fehér színben is. Kép itt: http://www.vatera.hu/eper_mintas_cipofuzo_74921097.html