Oldalak

2010. március 26., péntek

Péntek

Ma péntek volt. Wow! Ezt a hatalmas tényfeltárást. Fárasztó napom volt, de tényleg. T.T

Reggel ugyanis bementem a suliba, úgy volt, hogy hét órám lesz, de kettő elmaradt, így már 12:15-kor végeztünk. Remek, legalább nem kellett végig ülni feleslegesen két óra cukrászatot. Aztán a Bettivel elnéztünk a Duna Plazába, ahol van egy bolt, az Invázió, ahol tök jó cuccokat lehet kapni. Volt rózsaszín nadrág is. *_* Azt hiszem szükségem van rá. Ezenkívül tök jó pólók 500 meg 1000 forintokért.

Ezek után taliztam negyednégykor Démonnal. De előtte ettem egy Longer menüt, mert úgy okoskodtam, hogy ha eszek, akkor nem fog fájni a fejem, beszívtam, mert így a fejem is fájt, sőt, még a hasam is rákezdett. De láttam iszonyú édes plüssöket... 4000 Ft-ért. T.T Hogy van pofájuk elkérni 4ezer forintot egy plüssért? Még akkor is ha az végtelenül lolis és cuki. De azt hiszem lemondok róla és inkább a rózsaszín gatyát fogom megvenni. Ezek után elmentünk állásbörzére a Syma-ba. Ahol ugyan nekem, mint szerencsés, állástalan cukrásznak semmi nem volt, csupán két helyet találtam, ahol azt mondták regisztráljak aztán majd lesz valami. Az egyik helyen viszont kaptam egy világító narancssárga tollat, nagyon poén. :D Ezek után sétáltunk, dumáltunk, majd negyed kilencre hazaértem. XD

Holnap lolitali lesz, megyünk Tündivel. *_* Majd rakok fel fényképeket. :) Lehet, hogy senki nem olvassa a blogomat, de magamnak azért jó írogatni. :D Legalább emlékezni fogok rá később. Mindig is akartam naplót, csak lusta voltam írni, de lehet, hogy elkezdem, nagyon úgy érzem, hogy csinálnom kellene valamit, ha már itt a tavasz. XD

Most pedig felhívtam a Ferit. S azt hiszem, legalábbis úgy hallottam a hangján, hogy nem örült neki. Lehet, hogy megint csak beképzelem, vagy csak nagyon fáradt. Máskor kiéreztem a hangjából, hogy hiányzom neki, most viszont semmit sem éreztem. Biztos csak beképzelem, mert depressziós vagyok és Hiányzik. Vagy mi. (Igen, a vagy mi-t általában a mély érzelmek csillapítására használom, jó taktika, nem? XD)

Már csak 7 nap és láthatom és megépíti nekem a kastélyt, weee, weee~

Nincsenek megjegyzések: