Oldalak

2010. június 5., szombat

Végre egy jó nap :D




Weeee, weee, majdhogynem egyszerre jelenik meg az Újhold DVD-n és az új Alkonyat könyv! *_* Jesszusom, jesszusom. Kár, hogy szülinapomra már kinéztem mit szeretnék (végre egy rendes loliblúzt) és ezért ezeket majd a saját pénzemből kell beszereznem. Úgyhogy jövőhéten el is megyek munkát keresni. Ha végre levizsgáztam. Weeee, weeee, hétfőn végre vége van ennek a rémálomnak. :D

Három napos gubbasztás (tanulás) után szépen kimásztam az ágyból, hajat mostam, és végre kisütött a nap is. :D Ezek után megkaptam az SMS-t Mikutól, hogy megérkezett a Body Line rendelés és ma hozza meetre... *_* Wááááááááááááááá!!!

Talán végre minden rendbe jön. De jó lenne... Mostanában nagyon nem voltam jó passzban, de a lolitali gondolata most nagyon feldobott. Plusz társult hozzá ez a rengeteg jó dolog... Azt hiszem kinevezem a június 5. Gyereknapnak! :D Vecsésen úgy is gyereknap van, ez lesz az én gyereknapom. :)

Ja, még valami, tegnap ettem rózsa fagylaltot ananász öntettel és nagyon finom! *_* Szóval most megyek is és megpróbálok venni otthonra is egy dobozzal. *_* 

Nincsenek megjegyzések: