Oldalak

2011. november 8., kedd

Irtó kényelmes életem van ám. Itt fekszem most is az ágyban és onnan laptopozok. Mondjuk azért dőltem be, mert nagyon fáj a jobb oldali vesém, vagy oldalam, vagy mim. Meg amúgy is baromi kényelmetlen a földön a kis/nagypárnán ülni. S Skelli folyton csak kockul a másik szobában.

Éppen ezért délelőtt fél 11-kor fogtam magamat, felszálltam a buszra és berobogtam, hogy talizzak Démonnal a KőKi-nél. Bementünk a Tesco-ba, vettem magamnak Kalifás egzotikus csemegét, tényleg eszek is belőle, meg ezt azt, amazt. Aztán vártuk Takit, be is futott, aztán pedig elmentünk a kínaishoz kínait enni. Mindhárman be is laktunk, és csak 1500 Ft volt, nem is voltam éhes... egészen mostanáig. Aztán Démon lelécelt a Kálvin térnél, így ketten maradtunk Takival.

Úticélnak a WestEnd-i claire's-t néztük ki, hogy Taki megvegye nekem az utó-utó-utó szülinapi ajándékomat. A fennt látható robotos nyakláncot kaptam tőle, hát nem cuki? ^^ Aztán elmentünk nekem levegőre száradó gyurmát venni, meg ecsetet, majd még nézelődés a KőKi terminálban, majd hazafele.

Kipróbáltam az önkiszolgáló pénztárat a Tescoban. Nem mintha nem kiszolgálnék mindennap, de azért ez mégiscsak más. :D

LOL, nincsen egy festett figurám sem, de már azt tervezgetem, hogy Lilithet melyik kategóriában indíthatnám Golden Gobbo-n. Igen, nagyon szépre akarom kifesteni. Legalábbis igyekezni fogok. Közben a Főnix csarnok is indított egy Malifaux festő versenyt, úgyhogy azon is indítom, csak elöszőr ki kellene festenem. :D Hát hajrá nekem~

Nincsenek megjegyzések: