Oldalak

2013. január 14., hétfő

Nem túl jól indul ez az év :(

Már múlthéten is éreztem, hogy valami nincsen rendben a pocimmal, de akkor még hagytam, mert gondoltam, hogy majd elmúlik. El is múlt, csakhogy szombaton megint előjött, de megint elmúlt és reménykedtem, hogy nem lesz belőle semmi. Vasárnap reggel felkeltem, de dolgozni elindulni már nem tudtam, mert úgy görcsölt a hasam, mint az állat. Szegény Gergő ott szenvedett mellettem, két óráig kínlódtam, aztán nagy nehezen bevettem egy algopirint, aztán hazajöttünk, itt jobban lettem egy kicsit, de ma reggel már megint. :S
Bemenni nem merek dolgozni, mert kb. öt percenként rohangálok mosdóba, a pénztárból meg nem tudnám ezt megtenni. Ma már voltam a nőgyógyásznál, aki szépen átküldött az urológushoz, mert hogy ez az ő hatásköre. De az urológus csak egytől rendel, így megint mehetek vissza.
Megpróbálok pár falatot lenyomni a torkomon, de mostanában az evés sem megy úgy. Folyton összeszűkül a hasam és úgy érzem, mintha már egy csomó kaját megettem volna, gyorsan jól lakok. :S Pedig a kedvenc kajáldámból hoztam ételt, bár már elfogyott mire odaértem a menü, amit szerettem volna. :(
Remélem hamar rendbe jövök... :S

Nincsenek megjegyzések: