Oldalak

2014. június 23., hétfő

2014 Kívánságlista

Mostanában megkaptam vagy megvettem mindent, amit szerettem volna, de két dolog mégis bepofátlankodta magát a kívánságlistámba. Ráadásul egyszerre.

Itt ez a csöppség, nem tudok betelni vele, egyszerűen imádom! *_*
Migidoll Sera
Úgy látszik nem tudok leszokni a lányokról és a YOSD-ről :D




Ez meg a Persona Q Premium Edition, must have! *_* Nem tudom mikor fog megjelenni, de valamiből előteremtem a pénzt a Premium Edition-re. :D

Amúgy mostanában nem történik semmi izgalmas, azaz hát de, csak mostanában lusta vagyok írni. Pedig voltunk Múzeumok éjszakáján, sokszor moziban, meg ilyenek, de mostanában valahogy túl fáradt vagyok mindenhez. :D Általában felpakolok egy képet Instagrammra az is megmarad és sokkal szórakoztatóbb mint a blogolás. :D
Ami viszont tök jó, hogy szombaton megkaptam a műkörmös oklevelemet és van készletem is, és már tudok itthon készíteni magamnak műkörmöket. :3

Nincsenek megjegyzések: