Oldalak

2008. február 27., szerda

Szerda + Lulu^^


<--- ŐŐŐŐŐ!!! Az új kedvenc bishim! *.* Bár én mondom bonyolult volt a választás Suzaku és Lelouch között, de végül mégiscsak a sötétbarna hajú, lila szemű, igézően gonosz, meg minden Lelouch győzött! ^^ A becenevén csak Lulu. xD Szóval mostanában a Code Geass-t nézem, ami tök jó, plusz még CLAMP mű is, meg minden, szóval már az ötödik résznél tartok és marha izgalmas. *_* Ráadásul minden részhez van felirat, szóval ezt egyszerűen meg kell nézni. Már csak miatta is. :D
A szerdai napjaim valahogy mindig jól sikerülnek. Főleg a sulis szerdás napjaim. Ugyanis nem kell fél hatkor kelnem, elég csupán két órával később, annyit ehetek a suliban, amennyit akarok (és amennyi kaját viszek) és akármikor, kivéve persze az órák kellős közepén. Ráadásul a cukrász tanár minden órán feleltetett, s mivel én szinte elsőnek lefeleltem ötösre, remélve, hogy engem már nem fog zaklatni, mind a négy cukrász órán vígan üldögéltem és rajzolgattam. No nem úgy jó kedvemből, hanem a szakrajzot... Szóval valójában tanultam! ÁÁÁ! Ez rettenetes... @_@ Megrajzoltam a szőlős, gesztenyés tortát, meg a díszmintákat, amik nem lettek műremekek, meg díjat sem fognak kapni, de a szakrajzra tökéletesen megteszik. :D Legalábbis a hármassal viszik a pálmát. A szakrajz különben egy baromság. Ugyanis a cukrász nem tervezget (csak nagy ritkán), s ha rajzol valamit, azt akkor is csak tortára vagy sütire... Csokival. Na most, hasonlítsuk össze a csoki és a ceruza állagát. A kettő egyáltalán nem jön össze. Szóval bonyolult matematikai képletekkel, vagy akármivel is, de meglehet állapítani, hogy ez baromság. Ma a felvert tésztákról tanultunk az utolsó egy órában. Tök jó, tök jó, mert kitaláltam, hogy a díszítőmunkám a vizsgán (azt szabadon választhatom állítólag) egy epertorta lesz a tetején állati cuki, picike eprecskékkel és IchiGo felirattal. :D Remélhetőleg értékelni fogják, már ha eljutok addig. :D
Ezenkívül elvesztettem a cukrászati füzetemet, ami nem nagy gáz, mert a munkahéten majd átmásolom, de... Benne voltak az Eszti által rajzolt csirkéim. T_T Én csak azokat sajnálom. T_T De! Kitaláltam, hogy nem füzetbe fogom írni a cukrászatot, hanem szerzek neki egy lefűző mappát és majd lefűzőm a lapokat, úgy is baromi sokat kell írni cukiból. S a mappán parti macskák lesznek, és Lulu... Meg egy animés címke. *.* ÁÁÁ! *olvad* LULUUU!!!!!!!!
*elLULUtbambulnimegragnizni*

Nincsenek megjegyzések: