Oldalak

2008. február 1., péntek

3. évforduló + Mrs. Lovett

Ma csodálatos napom volt. *.* Tegnap Szerelmemnél aludtam, s ma reggel korán felkeltünk, hogy megrohamozhassuk a Camponát Tropicarium és 3. éves évfordulónk végett. ^^ Szóval a hosszú út után odaértünk és elöszőr is bementünk a Libri Könyvesboltba, hogy megnézzük, hátha van Dramacon 3., de sajnos nem volt. :'( Szóval útunkat a Tropicarium felé vettük, ahova bementünk és nagyon jól szórakoztunk. :) Láttunk fehér és tigris cápákat, simiztem ráját, néztünk bohóchalacskákat és én az "Ott pislog!" kiáltásommal végig elvoltam. ^^ Itt prüntyögtünk körülbelül egy órát, aztán kis kitérővel eljutottunk a kaja részleghez, ahol betermeltünk egy-egy gyros tálat (bárány és csirke husival, vegyesen). A fincsi ebéd után, amihez desszert is járt egy-egy shake szeméjében (nekem epres, Szerelmemnek pedig természetesen csokoládés). Ezután hosszas húzakodások közepette (én voltam az, akit húzni kellett) megnéztük az Alien vs. Predator 2 című filmet. Ami moziban, azokkal a hanghatásokkal nagyon pöppec, de önmagában nem állná meg a helyét annyira gyenge és unalmas lett a sztorija. :S
De! Láttam egy bemutatót a film előtt (Sweeney Todd - A Fleet Street démoni borbélya), ami egy film Tim Burton rendezésében, Johnny Depp főszereplésével, musiceles kivitelben! Ezt nekem látnom kell! Szóóóvaaal... Február 21.-én irány a mozi, többletmagammal, vagy egyedül, nekem mindegy, de megnézem! *_*
Aztán ma meghoztam a Drágát. Gyönyörű! És ez az első, hogy nem érzem azt, hogy fölöslegesen dobtam ki a pénzt. :P Habár lehet, hogy a gyönyörű nem jó szó rá, inkább aranyosnak mondom, mert tényleg az. :)
Nyo, ennyit mára belőlem, holnap megyek Szerelmemhez! Most pedig írok Serenának... ^^

Nincsenek megjegyzések: