Oldalak

2008. április 21., hétfő

2008 - SakuraCon

Életem legjobb conja volt. ^^ Annál is inkább, mivelhogy Szerelmemmel tölthettem mind a két napot. Szombat reggel Apu vitt be kocsival a PECSA-hoz, aztán megvártam a Szerelmemet és elindultunk befelé. Elöszőr a mangákra vetettük rá magunkat, én gazdagabb lettem egy Mai-Hime poszterrel, J pop bálvánnyal, Tarot Café 5-tel, Borsmenta 2-vel, Árnybíró 10-el, egy Lidércföldével, és egy Földfénnyel, amit ajándékba kaptunk a Mangattack pultjánál, mert vettünk három mangát. Barim egy Hellsinget, és egy Rémmetrót vihetett haza. ^^ Az étterem és a sátor valószínűleg segített valamicskét a PECSA bővítésén, mert most nem éreztem, hogy olyan sokan lennének, hogy mindjárt megfulladok. Ezáltal jobb volt a hangulatom is. De lehet, hogy csak a jegyek eladását oldották meg jobban. Végül is a GO pultnál kötöttünk ki, mármint nem mintha tudnánk gozni, csak ott voltak Barinőmék. ^^ Miután ők távoztak elindultunk Full Metal Alchemist - Shamballa hódítóját nézni, ami nekem nagyon tetszett. ^^ De sajnos mindeközben elfelejtettem magam lerajzoltatni és vasárnap már nem kerültem sorra. -.- Viszont fotóztam, s a képeket meg is nézhetitek itt: http://ichigo.extra.hu/2008sakuracon.zip Egyszóval nekem hosszú évek után ez a con tetszett a legjobban, igaz, hogy készültem is rá rendesen. :) A szombat délután hátralévő részét már a nagy teremben töltöttük, ahol volt eredményhirdetés (tombolán nem nyertünk, viszont végig szenvedhettük a karaoke döntőjét XD), és Appleseed-et kezdtünk el nézni, de 10 órakor elindultunk haza.
Ja, és soha ne viseljetek magassarkút. A lábam iszonyatosan fáj, de nem... Nem a talpam. Az maga lenne a mennyország, hanem az egész lábam végig. T_T Szóval semmiképpen se viseljetek magassarkút, hacsak nem egész életedben abban járkáltál. XD
Lássuk csak mi van még... Oh, Vaterán megint nézelődtem és természetesen azonnal megtaláltam a Tenjho Tenge ArtBook-ot, ami gyönyörű, egyetlen szépséghibája, hogy az enyém lehet... 4500 Ft-ért... Na most légy okos, domokos. Arika figura kontra Tenjho Tenge ArtBook, csak előbb pénzt kéne rá szerezni... @_@ Jajj nekem... >.<




Nincsenek megjegyzések: