Oldalak

2008. április 29., kedd

Nem is árt néha kinézni egy kicsit... ^^"


A mai napomat itthon töltöttem, mivelhogy gyakorlat lett volna, de mivel nem volt ezért itthon írogatom most ezeket a sorokat. Természetesen drága osztályfőnökünk nem figyelmeztetett, hogy nem lesz gyakorlat. S mivel utálok itthon ücsörögni, már délben elindultam, hogy addig is majd nézelődök.
Elsődleges célpontom a Rossmann drogéria bolt volt, merthogy szerettem volna venni Kallos hajbalzsamot. Természetesen az nem volt, viszont volt ez az új Fashion-os dezodor és tusfürdő. Amik ráadásul le is voltak értékelve, szóval vettem belőle egyet-egyet.
Miután kijutottam, úgy gondoltam, hogy útamat a fagyizóhoz veszem, mert már régen nem ettem fagyit. Szóval bementem és édes tölcsérben, rolettivel kértem egy puncsos és egy epres fagyit. Színben passzolnak egymáshoz, ízlésben viszont annál kevésbé. Nem váltottam valóra azon álmomat, hogy ma veszek Wasabi-s mogyorót. :( Pedig szerettem volna. Nyo, majd holnap rávetem magam. XD Annyira finooom... *.* Ráadásul lehetséges, hogy abban az ázsiai üzletben talán lesz majd pocky is. Bár ennek kevesebb esélyét látom.
Szóval fagyizás közben nézelődtem. S láttam... Na mit? Egy vegyes kereskedést. Elsősorban a kirakatban található óra vonzott be, amiből vettem is egyet, látható a képen. Már elemet is tettem bele és tökéletesen ketyeg. :D Végül az lett a vége (tekintve, hogy hajgumi híjján indultam otthonról), hogy vettem négy darab hajgumit is. Amik ráadásul szép színűek, erősek és csak 100 Ft-osak voltak együtt. :D Elképesztő, hogy miket nem talál az ember, ha útnak indul... oO
Utolsó fillérjeimen akartam venni egy Wasabi-s zöldborsót a MATCH-ban, de ahogy beléptem a DVD pultnál megláttam a Sámán Király második DVD-jét, ami (most kapaszkodjatok meg) 200 Ft volt. O_O S kutyabaja. Tökéletesen megy. Meg is kérdeztem a pénztárnál, hogy ez biztos annyi. És annyi volt. :D Nem hagyhattam ott. Végül is sikeresen elköltöttem 2000 Ft-ot... -.-
Júj, és még nem meséltem el a Könyvfesztiválos kalandjaimat. Fél 11-re értünk vasárnap a Millenáris parkba, ahol is sorba álltunk (kisebb bonyodalmak után), hogy dedikáltassuk könyvünket Darren Shan-nel. :D S tök jó volt. >.< Még fényképet is készítettünk vele. Berakom, amint meglesz. Miután bevásároltunk, minden könyv 20%-os kedvezménnyel (én kaptam Szerelmemtől egy Nina nem mondja el, és Körbe ég című könyvet *.*). Útunkat a Burger King felé vettük, ahol is Szerelmem engem is meg Bettit is meghívta ebédelni. ^^ Angry Whooper-t ettem és olyan fincsi volt. *.* Aztán Betti révén beültünk egy ingyen mozizásra is a Mom Park-ban, ahol cuki állatkák voltak kirakva. Szösz tudja, miből. :S De nagyon édesek voltak, volt oroszlán, nyuszi, bárány és még egy dinó is. ^^ Ezután sajnos elváltak útjaink. De nagyon jól éreztük magunkat. ^^

Nincsenek megjegyzések: