Oldalak

2008. december 23., kedd

Kawamura Sachiko

Tudjátok, én igazán nem gondoltam volna, hogy lesz még egy olyan karakter a Nana mangában, akit imádni fogok. De miután megvettem a Nana harmadik kötetét azonnal rájöttem, hogy tévedtem. Shouji új szerelme (Sachiko) ugyanis feledtette veleme a naívabb Nana iránt érzett rajongásomat, akiről azt hittem, hogy hasonlít rám. S valószínűleg hasonlít is, nekem mégis Sachiko lett a kedvenc karakterem. Kár, hogy valószínűleg még a következő kötetben látom majd egyszer-kétszer és utána vissza kell térnem Nana-hoz, illetve Hachi-hoz. :) De nem baj, addig is rajongók és még valószínűleg azután is fogok. :)
Íme egy kis összefoglaló kedvenc hősnőmről (képet fennt láthattok):

Teljes név: Sachiko Kawamura
Becenév: Sachiko
Kor: 17 év
Magasság: 146 cm
Testsúly: 35 kg
Vércsoport: 0
Első megjelenés a mangában: 3. kötet

Sachiko egy nagyon édes, és ártatlan külsejű lány. Halálosan beleszeret Shojiba az első alkalommal, mikor találkoznak. Természetesen ezek az érzelmek csak idővel alakultak ki mindkettőjükben, s rövidesen kezdtek úgyfesteni, mint egy pár, habár akkor még nem voltak azok. Sok ember tévedett, mikor szerelmespárnak nézte őket. Sachiko ugyanabban a főiskolában tanul, ahol Shoji, Kyosuke és Junko is. Annak ellenére, hogy tisztában volt vele, Shojinak barátnője van, nem adta fel szerelmét, azonban megmondta a fiúnak, hogy nem akarja őt zavarni a szeretetével. De időközben Shoji is megkedvelte, s mivel közte és Nana közt már nem működtek olyan jól a dolgok, hagyta, hogy Sachiko kettőjük közé álljon. Bár a lány igyekezett nem szétválasztani őket, Shoji végül mégis őt választotta, ezzel feldühítve Hachi lakótársát (és egyben legjobb barátnőjét) Nana Osakit.

Az információk a http://nanamanga.gportal.hu -ról vannak. Mindenkinek ajánlom ezt az oldalt, aki szereti a Nana mangát, mert irtó jó dolgok vannak rajta. :)

Nincsenek megjegyzések: