Oldalak

2008. december 25., csütörtök

Végre itt a Karácsony! Juhú! ^^




Tegnap egész nap karácsonyi lázban égtem. Így reggel, amint kikászálódtam az ágyból neki álltam sütiket gyúrni és sütni. Így készült el négy bejgli, egy mézeskalács házikó (wiii, igen, most már ilyet is tudok :D) és sok-sok apró mézes süti (amik egyben ajándékként is funkciónálnak). Elhatároztam, hogy jövőre veszek egy Spongyabobos Monopoly-t (Dorka példáján felbuzdulva, s különben is, Spongyabobot akarok nézni, érdekes módon hirtelen megjött a kedvem hozzá, vajon miért szereti annyi ember annyira? :S). :D Miután tökéletesen kifárasztottam magam a sütisütéssel, Anyuék feldíszítették a fát. Így a fadíszítésben most nem vettem részt, de azért így is szép lett. :) Majd este nyolc fele (igen, jó késői Jézuska volt :D) megérkezett a csengőszó is. Apu egy hamutartós krokodilt kapott, azt mondta, hogy tetszik neki. :D Anyu pedig két Aranykockát (a kedvenc csokija) és még majd megkapja később a Laura hatodik részét. Én pedig kaptam egy Narutos kitűző szettet, Árnybíró 11-et, Cathy könyvét (amit már majdnem kiolvastam, annyira tetszik), egy Naomi figurát a Little Bustersből (amit már ki is állítottam a vitrinembe, a többi közé), s egy Nana 3 mangát magamtól. :D Ma meg valószínűleg kapom a többi ajándékot Barimtól meg a többiektől (még a rokonok is jönni fognak). Idáig ez volt a legjobb karácsonyom. :D Arról pedig még nem is beszéltem, hogy ilyenkor mennek a legjobb filmek a TV-ben s tegnap egész este a TV-t bambultam (legalább egy évben egyszer :D).

Nincsenek megjegyzések: