Oldalak

2010. december 17., péntek

Ööö... @-@

Nos, újra munkanélküli vagyok. :D Most ennek örüljek, vagy inkább sírjak? XD Mindegy, egyenlőre karácsonyt vár és minden happy, majd jövő évben ráérek azon rágódni, hogy mi is lesz velem a továbbiakban. :D 

Tegnap taliztam Sakurával és elmentünk mindenfelé. Az Árkádban taliztunk, ahol Yakaii-t vártuk, de amíg ő nem jött, addig is mi bementünk nézelődni a C&A-ba. Rögtön meg is találtam a nekem való Minnie egeres és Snoopy-s pulcsikat, amiket egyből vittem is a próbafülkébe felpróbálni. :D A Snoopy-s végül nagyon megtetszett, így megvette... Nekem a Feri karácsonyra. :) S a pénztárnál jutott eszembe, hogy a próbafülkében hagytam a kabátomat. xD Egyből visszarohantam, keresgéltem, de kiderült, hogy a szemfüles boltos nénik már megtalálták és felakasztották a többi ruha közé. XD Végül szerencsésen visszakaptam a kabátomat. XD Elképesztő, hogy milyen dinka tudok lenni. :D Mivel Yakaii még mindig nem volt ott, ezért lementünk a játékboltba nézelődni. A cukrász Sweetie Belle még mindig ott van, de nem lesz az enyém. T.T Vagy ki tudja. XD Akkor hívott bennünket Yakaii, hogy merre vagyunk. A C&A-nal végül mégiscsak találkoztunk és Sakura átvehette a rég áhított RHS-ét, egy csipkés fehér zoknival együtt. Amíg az Árkád felé mentem rájöttem, hogy én akkor sem vennék RHS-t, ha lenne rá pénzem. Mert nekem szerintem nem állna jól. Én inkább teaparti cipő fan vagyok, na meg HB fan. :D Úgyhogy én maradok RHS nélkül. :D Az Árkádban bombariadó volt, így miközben beszélgettünk kitessékeltek bennünket a tömeggel együtt. :D Aztán áttettük Sakurával székhelyünket a WestEnd-be, ahol is betámadtuk a claire's-t. :D Megint gyönyörködtünk a sok cukiságban, persze egyikünk sem vett semmit. :D Illetve ma én visszamentem és mégiscsak megvettem a nagyszemű izét, ami annyira cuki. *-* Aztán betámadtuk a KFC-t és ettünk longer szendvicset, Sakura még nem evett longer szendvicset eddig, de ízlett neki. :) Aztán ettem baklavát, és elindultunk a SugarShop!-ba. :D Ott is gyönyörködtünk a sok cukiságban, aztán felmentünk és én Strawberry Yoghurt-ot ettem, Sakura pedig citromos pitét, mind a kettő nagyon finom volt. Újdonság számomra, hogy most már a SugarShop!-ban is van macaroon. Oo Megnéztük a fagyikelyheket és eldöntöttük, hogy a két ünnep között visszamegyünk loliban és megkóstoljuk a Poppin Girl nevezetű fagyikelyhet. :D

Húúú, most pedig rohannom kell, majd még írok, páááá~

Nincsenek megjegyzések: