Oldalak

2010. december 5., vasárnap

Hétvége :3

Na, most végre volt két pihinapom. Éljen! :D Már nagyon rám fért, mert elég szörnyen éreztem magamat, de ráfoghatom, hogy úgy ahogy kipihent vagyok. Ma már sikerült tízig aludnom. :D Mostanában nagyon rosszul alszom. :S Még úgy is, hogy itt van a Feri. T.T

Tegnap karácsonyi lolitali volt, szerintem nagyon jól sikerült, de majd írok róla a normális blogomba, ha meg lesznek a képek. :D Illetve hát... Karácsonyi, inkább mikulás, de akkor is jó volt. Sokat hülyültünk Sakurával, Kishivel, meg Liani-val, meg Benével, és mindenkivel beszélgettem s tök jó volt. *_* A Wonder Cookie-ról azt hittem, hogy egy csúnya print, képen valahogy sosem nézett ki annyira jól, de tegnap láttam Kriszchanon és élőben nagyon szép. *-* Rajtam az én csodálatos Secret Cake Factorym volt, még mindig imádom. Azt hiszem ráfoghatom, hogy ő az én abszolút kedvencem a ruháim közül, egyenlőre legalábbis. Gigi hatására beleszerettem a Dreamy Doll House-ba, és most szeretnék egy lilát. Dehát hol van az még. :D Talán húsvétra meglesz, ha találok egyet. De emiatt most félre kell tennem az Usakumya projectet. T_T De nem baj, van még bőven időm, hogy minden álomcuccomat beszerezzem. :3

Ma úgy volt, hogy elmegyünk Aranyhaj és a nagy gubancot nézni, de nincsen kedvünk elindulni, ezért inkább most letöltöm. XD Mondjuk angolul és nem tudom milyen minőségben lesz, de akkor is. Amúgy is egy csomó dolgom van, már egy csomó ideje nem pupéztam, meg nem Pet Societyztem, milyen ratyi már. T_T S az ágyról is el kellene rámolnom, mert teljesen rápakoltam. XD De nem tudok, nincsen erőm. T.T Igen, elkényeztetett hercegkisasszony vagyok, ahogy erre már a munkahelyen is rámutattak, de ez van és kész. :D Azért csinálom, amit tudok, még ha nem is tökéletesen, de szerintem egész jól helyt állok, ha úgy vesszük. :D

Szóval nincs is jobb a hétvégénél, most már én is képes vagyok értékelni. Neki is kezdek a Kuragehimének, mert mindenki azt mondja, hogy szuper. :3

Nincsenek megjegyzések: