Oldalak

2011. április 22., péntek

Margitsziget és a mai nap (L)

Szerzemények :3

Skelli and me (L)

Démon menőzik :D

Tamara :D (annyira cuki volt, ahogy jött és röfögött :D)

Ma a Margitszigetre mentünk megünnepelni Taki szülinapját. ^^ Én reggel úgy gondoltam, hogy nagyon kemény leszek és felveszem a cicanacimat, a lila rakott miniszoknyámat, a kutyusos pólómat ééééssss... zokni s minden nélkül a fekete HB cipőmet (ami mellesleg úgy néz ki, hogy sajnos kezdi megadni magát, nem árt majd neki egy palma texes ráragasztás, ha otthon leszek). :D Nagyon okos voltam. :D Mikor már 10 óra körül az europark felé bandukoltam, kezdtem érezni, hogy valami nem stimmel a sarkammal. :D Berobogtam hát a sparba és vettem egy 200 Ft-os átlátszó sebtapaszt (meg kell jegyeznem, semmit sem ért :D), gyanúm be is igazolódott, amikor levettem a cipőmet és az egyik sarkamon 5 centis lyuk tátongott. :D Úgyhogy ráragasztottam egy rakat "matricát" és ötödszöri lejövetel után konstatáltam, hogy nekem bizony zokni kell. :D Addigra már Taki is megérkezett, írtam Démonnak, hogy mindannyian jobban járunk, ha inkább az eurohoz jön, szóval Taki felvilágosított a bokazoknik milétéről, amik igazán picik és nem látszanak. :D Miután gazdagabb lettem két zoknival (az egyik harisnya), s sokkal jobban kezdtem érezni a lábamat, bevetettük magunkat újfent a Jeans Clubba. :D (Közérdekű közlemény: 50%-os leértékelés van!) Ismét találtam egy cuki ruhácskát (kép fennt), meg megvettem azt a lila karkötőt, amit már tegnap is nézegettem. Addigra megkerült Démon is, és hármasban indultunk neki a Margitszigetnek (Taki közben mindent igyekezett pénzzel elintézni :D). Végre megérkeztünk a szigetre, letelepedtünk s neki álltunk megtanítani Takinak a Munchkin-t, tetszett neki. ^^ Közben oda adtam az ajándékát is, egy gótikus kör alakú puzzlet, amit egyből ki is rakott. ^^ Elfogyasztottuk a muffint, én pedig kutyát fotóztam és ettem egy rágógumis vattacukrot (az év első vattacukra :D).
Volt ott egy szegény varjú, akit a többiek bántottak, a lába el volt törve, s úgy általában ki volt közösítve szegényke. :( Oda szállt hozzánk az egyik közeli ágra, én meg letettem a földre egy kis muffint, hátha megeszi, és szegénykém megette, de azt hiszem ízlett neki. :D
Közben megjött Skelli is, így levertünk még két kör Munchkin-t (ő meg Taki nyertek, nekem valahogy sosem jön össze :D), aztán Démon eltávozott, mi pedig hazafele indultunk, útközben még meglátogattuk a Westend mosdóját. :D Ma sem láttam a Dongi-t, ezen a héten már két részről maradtam le. T_T
A mai nap tanulsága pedig: soha ne indulj el lolicipőben mezítláb, nem hiába húznak a lolik harisnyát is, meg zoknit is. :D

Nincsenek megjegyzések: