Oldalak

2011. április 21., csütörtök

Rohanós nap ^^

Ma egész nap rohantam. XD Elöszőr elrohantam talizni Misa-val, hogy átvegyem tőle az eccarvús Gru-s mütyürőket, aztán elindultam haza bejglit csinálni. :D Közben azonban kitaláltam, hogy milyen jó is lenne a holnapi talira muffint készíteni, ezért két bejgli sütés között azt is megcsináltam. :D Egész jól sikerült mindkettő, ráadásul egész gyorsan kész lettem velük. :D

Tegnap Enju felhívta rá a figyelmemet, hogy a Jeans Clubban leértékelés van, ezért azt is útba ejtettem és megvettem magamnak a Feri húsvéti ajándékát. :D (Nem is volt meglepő, amikor átadtam neki a csomagot, hogy: Tessék. Ő: De miért kapok ajándékot? Mire én: Ez az én húsvéti ajándékom. :D) Szóval bementem, s először felnyaláboltam egy csomó pólót, meg cuccot, de ezekből végül egyik sem nyerte el túlzottan a tetszésemet. :S Végül is azt a felhős pólót szereztem be, amire Enju azt mondta, hogy Barbis. :D S tényleg az. XD Ismer a csaj. :D Aztán még egy lila karkötőn akadt meg a szemem, amit meg is vettem volna, ha nem látom meg azt az órát, amit már régóta kerestem, s most 50%-kal olcsóbb volt. :D Nem lehetett ott hagyni. :D Végül azt is bedobtam a pakkba. :D

Wááá, s megkaptam a képeket Tune-tól és van pár tök édi! ^^ Köszi Tune~ ^^

Nincsenek megjegyzések: