Oldalak

2011. május 20., péntek

Hogy ne csak a szomorúságomról írjak...

Azért vannak dolgok, amikért mégiscsak érdemes élni. Például egy napért Démonnal. XD Nem, de most komolyan. Tegnap szabadnapos voltam és miután a Feri elment találkoztam Démonnal. Elindultunk metróval valamerre. Végül is az Arany János utcánál kötöttünk ki. Ugyanis mindig is tudni akartam, hogy mit csinált Démon, amikor egyszer se szó se beszéd kiszállt az Arany János utcánál. Kiderült, hogy elment rament enni a Momotaro-ba. :D Úgy volt, hogy elmegyünk, de végül nem találtuk meg, csak egy bonbon boltot. :D De tényleg, amint lesz pénzem elmegyek a Momotaroba és eszek egy igazi rament. :D (*mindig a hasára gondol*) Ezek után betértünk a LUSH-ba. Ahol az eladó lány nagyon aranyos volt, elmagyarázott mindent, bemutatót tartott a fürdőgolyókból, meg a habfürdőkből és bekent epres szilárd testápolóval, amit én egész úton szagolgattam, míg végül Démon rákente a Belfrittes tex-mex szószt a kezemre. :D Tényleg. Ettem krumplit a Belfrittben, már ezer éve meg szerettem volna kóstolni és Démonnal vettünk egy adagot (pontosítok, Démon vette :D). Egyébként ma megtudtam, hogy lesz Gackt koncert, agusztus 4.-én. O_O Nekem oda el kell mennem... Csak nagyon drága a jegy. T_T De nem baj, 15 éves koromban Gackt volt a mindenem, legalább egyszer hagy lássam az életben. :D Aztán a westendben megnézegettem a bonbon formákat, amiket majd venni szeretnék. 5-t néztem ki magamnak, majd minden hónapban veszek egyet, mert sajnos drágák. T_T Meg kellene az a csokigép is... T_T A világ minden pénze is kevés lenne nekem. XD Amúgy azt hiszem más érdekes dolog nem volt, a nap nagy részében ültünk és bambultuk az előttünk elmenő embereket. :D Az is jó volt. ^^"

Nincsenek megjegyzések: