Oldalak

2011. május 25., szerda

Újra vidáman ^^

Ma Anyuékkal elhatároztuk, hogy bevásárlókörútra megyünk a Sárkány Centerbe hármasban. Elöszőr a LUSH-ba akartam menni Candy Cane habfürdőt venni, de aztán elmentem velük. S az egyik kis boltban találtam ilyen habfürdőt, amit már régóta kerestem. Ugyan rágógumis nem volt, de nem is baj, mert ennek a tiramisusnak sokkal jobb az illata. S úgy örülök neki! ^^ Útközben még betértem a Lidl-be és vettem szerencsesütit. ^^ Egyet adtam a Fickónak, egyet a Fruzsinak, meg egyet magamnak, az enyémbe az volt, hogy "Minden lehetőséget ki kell használni." Nofene. :D

Mostanában Heartcatch Precure!-t nézek. ^^ Ami nagyon cuki anime, s elsőre egy figura alapján találtam meg, de ahogy néztem ez a legkevésbé ismertebb Pretty Cure. Pedig akkora bishik vannak benne. *_* Illetve még csak egyet láttam, de ahol egy van, ott lesz több is. XD

Ez az a figura, sajnos csak resin, úgyhogy meg kellene rendelni és ki kellene festeni. T_T Persze ez még nem azt jelenti, hogy nem fogom megcsinálni. :D

Írt Sakura, aminek nagyon örültem, és kérdezte, hogy akarok e Milky Planet-et. S akartam. :D Naná, hogy. :D Azt mondta, hogy megrendeli, én pedig majd később kifizetem, úgyhogy tök boldog vagyok, mert lehet, hogy lesz egy sárga Milky Planet replikám. ^^ Masnival együtt. ^^ Egész szépen megcsinálták különben a replikát, az első képek alapján csúnyábbnak gondoltam.



Nincsenek megjegyzések: