Oldalak

2011. július 8., péntek

Soda Pop figurák :)

Rajongásom új tárgyai a Soda Pop figurák. Egyszerűen kénytelen vagyok belátni, hogy ha akarom, ha nem, előbb utóbb nekem is lesznek ilyen mini-mini ólomkatonáim, annyira tetszenek. :D A Soda Pop figurák pedig különösen. Ugyanis az ő figuráik egytől-egyig cukik. :D S viszonylag szépen kidolgozottak, szerintem legalábbis. Bár élőben még nem láttam egyet sem. :D

Amit elsőre nagyon megszerettem, az természetesen a robotos csajszi volt a nyuszival. :D Őt remélhetőleg sikerül is begyűjteni hamarosan. ^^ De Kisa meg Scratch is nagyon tetszik, na meg Candy és Cola. :D

Részben az Infinity figurái is azért tetszenek, mert szép színeik vannak, na persze úgy is kell őket kifesteni. :D

Link itt, ahol lehet nézelődni, meg nyálat csorgatni!





Nincsenek megjegyzések: