Oldalak

2011. június 21., kedd

Pisztácia mánia

Nem akartam, és tényleg nem is számítottam rá, de hivatalosan is pisztáciamániás lettem. :D A múltkor még Démonnal (ki mással? XD) ittam egy pisztáciás frappét a Mekiben, s elöszőr nem is ízlett... Olyan fura volt, zöld, grillázs darabokkal, fúj. :D De aztán csak azon kaptam magam, hogy sóvárgok a pisztáciás frappé után. :D Azóta mindennap meg KELL innom egyet. :D Még akkor is ha háromszáz forint.

Innen jött a pisztácia mánia. Most pedig találtam egy blogot, aminek az a neve, hogy Süti Mizéria (ki is raktam oldalra), a lány még csak 19 éves és gyönyörűséges tortákat, süteményeket készít. Ráadásul ki is adott egy Süti Mizéria című könyvet (wishlistes lett :D). Ott találtam meg a pisztáciás kekszet. S nekem ezt el kell készítenem. :D Csak marcipán kell hozzá... T_T De nem baj, beszerzem, megszerzem. :D Mert biztos nagyon finom... *_*

1 megjegyzés:

claudia írta...

very nice blog,have a good day from Tenerife!!!