Oldalak

2012. június 6., szerda

Értelmetlen csacsogás #1

Már régen írtam valami normálisat. Liani-nak igaza van, ez az új kezelőfelület tényleg szar. :D Már azon is gondolkodtam, hogy inkább összevonom a lolis blogomat, meg ezt az átlagosat, de aztán mégsem, mert nem akarom szétspamelni a lolisat a baromságaimmal. Márpedig baromságokat kell írnom ide, mert ez jó... Legalábbis nekem jó érzés. :D

A múltkor megvettem a Harcosok klubját DVD-n. Aztán hússzor elkezdtem nézni, de mindig elaludtam rajta. :D A múltkor Takinál sikerült végignéznem. Nagyon jó szövegek vannak benne, és a film is jó, egészen addig a pontig, amíg be nem jön a káoszbrigád. :D Onnantól elvesztettem a fonalat, de lehet, hogy csak még egyszer meg kellene néznem és akkor már érteném. :D A Cosmoplis-t is meg akarom nézni, de állítólag az is olyan, hogy semmi értelmes mondanivalója sincsen. Nem baj. Én szeretem az olyan filmeket. :D S Edward játszik benne. S amúgy is. Megfogott a film bemutatója. :D Lehet, hogy elrángatom Takit, ő szintén szereti az ilyen non mondanivalójú filmeket. :D Vagy csak az én kedvemért szenvedi velem őket végig, ki tudja. :D

Egyik reggel tükörbe néztem (már úgy normálisan :D), és nem tetszett, amit láttam. :D Mindenféle piros pötty, meg ragya van az arcomon. S ez eddig nem volt. S most miért kell? T_T Sürgősen ki kell találnom valamit, ami elmúlasztja ezeket az izéket, mert én hosszútávon nem bírom elviselni, hogy az én pihe puha bababőröm hirtelen elkezd lázadozni. :D Taki azt a módszert ajánlotta, hogy szárítsam le őket szappannal. Próbálkozom. :D De azért holnap veszek valami bőrradíros trutyit. A biztonság kedvéért.

Új ruhákat akarok. Csak nem tudom eldönteni, hogy melyikeket. Meg pénzem sincs, de álmodozni jó. :D A múltkor például éppen azon agyaltam, hogy ilyen problémáim vannak, amikor az afrikai kisgyerekek éheznek. Pokolra fogok jutni. Most már mindenképpen.

Amúgy holnapi időbeosztásom pocsék. Valójában az egész munkabeosztásom pocsék. Biztos azt hiszik, hogy hét órás vagyok, mert már vagy egy hónapja nem volt olyan napom, hogy hat órát lettem volna. Vagy lehet, hogy átettek hét órába, csak én nem tudok róla. Lehetséges ez? :D Mindenesetre érdekes. Az is érdekes, hogy egy délelőttös hetem sincs. S amikor egy órára kell menni az meg végképp kész. Ez olyan, mintha nem is lenne délelőttöm, nem is tudom, például mi van ha délben kelek fel? :D

Befestettem a hajamat. Megint. Már nagyon ramatyul nézett ki szegény. De az éjszakai hajfestésnél nincs is jobb. :D Anyuék pedig holnap Velencére mennek. Milyen jó már egyeseknek, amikor én meg itt gürizek semennyi pénzért. :D

Erről jut eszembe, hogy licitáltam Pokemon Heartgoldra teszveszen. 4500 pénzért tisztára megéri. S lesz hozzá pokewalker. *_* Már ha megnyerem. Szurkolok. :D

Mostanában nincsen ihletem a lolis dolgokhoz. Megvannak a ruháim, szeretem is nézegetni őket továbbra is, de valahogy nem visz rá a lélek, hogy hordjam is őket. S nem tudom eldönteni, hogy akkor most a classic felé vagy a sweet felé haladjak tovább? Elakadtam. T_T

Oké, megint nem írtam semmi értelmeset. :D De lesz ez még ígyse. :D




2 megjegyzés:

Liani Hikawa írta...

Márpedig baromságokat kell írnom ide, mert ez jó... - Ezen de jót vidultam...! =D

Annyira édeseket írtál...! Kész vagyok tőled! XD Pihe puha bababőr, meg pokolra jutok... Csúcs vagy, IchiGo! =D

Én is ruhákat szeretnék. Mindenfélét. Sokat. Csak nekem sincs pénzem. XD

Velenceee~~~. Nem férek el a bőröndjükben? =D

Drukk a licit megnyeréséhez. Azért az árért tényleg megéri! =)

Unknown írta...

Hiányzol, tudod? :D

Amúgy csak ide a magyar Velencére mennek, de akkor is tök jó nekik. :D