Oldalak

2012. augusztus 11., szombat

:D

Ez a hét is eltelt. Nagyjából. :D Szerdán, csütörtökön, pénteken dolgoztam. Szerda délután itthon punnyadtam, de mivel hiányzott a Szívecském, ezért este elmentem az örsre, aztán együtt aludtunk. :D Csütörtökön meg tőle mentem dolgozni. :)

Pénteken csak négyre mentem, délelőtt itthon punnyadtam, befestettem a hajamat, kifestettem a lábkörmömet, meg takarítottam. S megnéztem egy Pretty Little Liars részt. :) Tényleg, azt is folytatnom kellene... O_O

Aztán este jött értem a Szívecském, és elindultunk hazafele. Éjfélre sikerült is hazajutni. :D Aludtunk, meg ilyesmi, reggel tizenegykor meg felébredtem végre. :D A délelőtt gyorsan elment, reggeliztünk, készülődtünk, kagylót válogattunk. Én meg egész nap azon filóztam, hogy akkor most tényleg ki akarom lövetni e a fülemet, vagy sem.

Kettőkor elindultunk otthonról, a keletinél megálltunk, vettünk kétszáz forintos pizzaszeleteket, és mentünk Liáékhoz, akik éppen készülödő félben voltak. Kicsit későn szóltunk nekik, hogy jövünk. ^^" Közben voltunk boltban narancsléért, meg coláért nekem. Elindultunk a westendbe, megszereztük a jegyeket a hat órakor kezdődő Batmen-re, aztán pedig bementünk a Matchba. Ekkor még mindig azon gondolkodtam, hogy akkor most tényleg akarom e. XD Anyám kiskorom óta azzal ijesztgetett, hogy nekem már egyszer ki volt szúrva a fülem, de nem bírtam a fülbevalót. Én kb. 18 éves korom óta úgy voltam vele, hogy ez baromság. S mivel mindig oda vagyok a fülbevalókért, ezért már egy ideje szerettem volna újra megpróbálni. De azért bennem volt a para. :D

Szóval voltunk a Matchban, vettünk minipalacsintát, epreset. Aztán elindultunk a szalonba. Ekkor már nagyjából körvonalazódott a dolog, hogy akkor most tényleg megcsinálom. :D Kinéztem a fülbevalót, kifizettem a pénzt, leültünk, vártunk. Közben pedig paráztam. Nagyon. :D Én akartam elöszőr bemenni, de aztán Lia ment be előbb, de ő gyorsan kész lett. :D Egy karikát rakatott a felső fülporcba, és én is akarok majd, majd később, ha ezt kihevertem. :D Aztán bementem, rendes volt a srác nagyon, berajzolta nekem, hogy hova lőjje, megnézhettem a tükörben, bekente valamivel, aztán pedig kilőtte. Annyira nem fájt. Kicsit hangos volt, úgyhogy az elsőnél majdnem elkaptam a fülemet, a srác mondta is, hogy csak ne kapkodjak. :D Aztán a másodikra már felvoltam készülve. S még utána sem fájt annyira, sőt, még annyira most sem fáj. Egyenlőre jól bírom. Remélem ez marad is így. Amúgy ezzel a dologgal egy régi félelmemen akartam túljutni. Ugyanis én félek a tűktől. S sokáig azért ódzkodtam a fülkilövetéstől is, mert, hogy átszúrják a fülemet. De legyőztem. Szóval most büszke vagyok magamra. S meg sem nyikkantam közben.

Aztán ettünk a Csirke fogóban, gondolkodtam a bubbletea-n, de aztán nem vettem. Felmentünk a mozihoz, beültünk, megnéztük. Egész jó volt. Bár nekem a Batmen egyértelműen jobban tetszett, amíg nem volt ennyire realisztikus. De legalább a vége jó volt. S Anne Hathawayért érdemes volt végignézni. :D

Három órás volt a film, úgyhogy film után elindultunk hazafele, engem felraktak a buszra a blahán a többiek pedig szerintem kószáltak tovább. XD Nekem holnap meló van. -.- De hétfőn megint szabadnapos vagyok. :D

Nincsenek megjegyzések: