Oldalak

2012. augusztus 22., szerda

2012 agusztus 20. Tűzijáték ^^


Agusztus 20.-án kettőkor sikerült felkelni az ágyból, figurát sorjáztunk, aztán hat előtt elindultunk a nyugatihoz. Így is elkéstünk, de szerencsére még nem volt ott senki. XD Csak Démon. Vele is sikerült beszélgetnem kemény negyed órát, de aztán lelépett csak úgy démonosan. :D De vett magának egy bubbletea-t és ízlett neki. :D Aztán mi is vettünk bubbletea-t, közben megjöttek Liáék is, meg Nikoo, meg a barátnője is. :) Szóval hatan lettünk végül. Szívecském megkóstolta az új, málnás bubbletea-t, én pedig ananászosat ittam, aztán pedig felhígitottam, de szóda vízzel nem jó. :D 


A nyugatitól a parlamenthez mentünk, ahol már volt egy csomó ember, de pont előttünk volt az uszály, ahonnan fellőtték a tűzijátékot, szóval egészen előkelő helyünk volt. :D Nekem már nagyon fájt a patácskában a lábam, úgyhogy levettem és lolihoz nem méltó módon mezítláb álldogálltam. XD 


Közben beszélgettünk, fotózkodtunk, és hozzá teszem, hogy a mobilommal nem lehet értelmes képeket csinálni, de így is cukik lettek. :D

A tűzijáték idén rövid volt, de nagyon szép és nagyon jó, felturbózott magyar zenék mentek alatta (legalábbis ahol mi néztük, ott igen :D). Meg is beszéltük, hogy az esküvőnkön feltétlenül lesz tűzijáték. :D Miután vége lett, megvártuk amíg egy kicsit elmegy a tömeg, aztán elindultunk mi is.


Gondolkodtunk, hogy mivel menjünk, mert a fiúk azt mondták, hogy a metrón nagyon sokan vannak. Aztán lementünk és természetesen nem volt senki. :D Valahogy ha fáradt vagyok nem igazán tudok semmit sem tolerálni. XD

Nagyon jól éreztem magamat, és még soha nem volt ilyen szép a tűzijáték, mint most Kedvesemmel. ^^


Nincsenek megjegyzések: