Oldalak

2012. november 4., vasárnap

Képek

Nagyon rossz így, Dominó nélkül, folyton keresgélem, hogy hol üldögél éppen. Ma reggel is sírtam miatta. Azt sem tudom, hogy aludni hogyan fogok a zörgése nélkül. Hat és fél év alatt már annyira megszoktam... T_T Azóta velem volt mióta elkészült a szobám, és annyira picike volt amikor elhoztuk. S annyira sajnálom, hogy nem tudtam elbúcsúzni tőle. Ugyan szépen elbúcsúztattuk, de amikor még élt, szerettem volna elbúcsúzni tőle... S most már nem ölelgethetem, nem szagolgathatom a pihe puha bundácskáját. Hiányzik. Annak örülök, hogy legalább Anyuék itt voltak vele, és Apu az ölébe vette, meg megsimogatta, azelőtti este. Állítólag kint ült az ajtó előtt és engem várt, ez pedig csak még jobban elkeserít. Pár hete talán már elbúcsúztunk, akkor este, soha nem csinált olyat azelőtt, de leültem hozzá, elkezdtem simogatni, ő pedig elkezdte nyalogatni a kezemet és bökdösött az orrával, hogy simogassam még. Azelőtt sosem csinált ilyet és meg is lepődtem rajta, mert világ életében egy makacs, konok, morcos nyuszi volt, olyan, mint én.

Úgyhogy most Ákost hallgatok és feltöltöttem a képeket a telefonomról. Ez az elmúlt havi adag. Így havonta töltögetem fel őket, mert naponta, hetente lusta vagyok hozzá. X)

Sok kép van még, amit nem töltöttem fel, például a halloween-i öltözékem, meg a Liával közös képek. Majd ha megkapom őket, akkor feltöltögetem. :) A Gergő csinált nekem kis boszorkány kalapot és irtó cuki lett. (L) S a conról sem kaptam meg a képeket, úgyhogy majd azok is jönnek egyszer, bár nem készült sok.


Ezeket a rózsákat kaptam a Gergőtől a harmadik hónapos hónapfordulónkra ^^

 A conon betöltöttük a sushi elvonási tüneteket. :D Szombaton meg vasárnap is sushiztunk, mert annyira ki voltunk éhezve rá. :D Nagyon fincsi volt mindkettő.


 Westendes trollkodás a kedvenc haribos pillecukrommal~ :D

 Ez volt a ruhám meg a sminkem a conon. Hosszadalmas szenvedés és öt kiló lidokainos kenőcs után képes voltam magamba rakni az eiffel tornyos fülijeimet. Egész nap szenvedtem, de nagyon büszke voltam magamra. :D
 Az új fülbevalóim közül kettő. A pingvinesben nem tudok aludni. S kitartóan a Gergő rakosgatja be nekem a fülbevalóimat, mert ha én cserélem ki, akkor ájulási tüneteket produkálok. Főleg ha a tükörben nézem közben. :D Ami furcsa, mert nem vagyok sem hemofób, sem akkor sem ájulok el ha vért vesznek, még ha nézem akkor sem, de azt valahogy nem bírom, hogy a saját fülemet lyukasztgatom állandóan széjjel. :D Most a bajusz van bent, az elég kicsi, hogy még aludni is tudjak benne. S nagyon tetszik, hogy egy bajusz van a fülemben. :D Amúgy nagyon oda vagyok ezért a fülbevaló dologért. Ugyan a jobb fülem még mindig vérzik, fáj, meg minden baja van, de részletkérdés, túlélem. :D A fülbevalókért bármit. :D
Kaptam a Gergőtől egy fekete cicás lógós fülit halloween-re, sajnos csak rövid ideig tudtam hordani, mert a fülem közölte, hogy elég volt abból, ahogyan lifeg, de majd csak megszokom. Azért a fülbevalókat kitartóan gyűjtögetem. :D

Nincsenek megjegyzések: