Oldalak

2012. november 14., szerda

Mindenféle sűrítve :D

A temetős legó szettem. :D Akartam még beszerezni hozzá egy vámpírt is, de az sajnos már nem kapható. :( Pénteken kaptam, hétfőn összeszereltem. ^^ Kellene már a vitrinemben egy polc a legóimnak, sajnos nagyon durván rájuk kattantam. :D Főleg a Lego Friends-re, a Gergő a Brickwarsra van rákattanva, az engem hidegen hagy, de a Lego Friends-ből még van egy csomó minden, amit szeretnék beszerezni. :S

Démonnal járkáltunk hétfőn, megfenyegettem, hogy ezt a képét felrakom facebookra. Felraktam. :D A 180 forintos sütizőben sütizett és meglepő módon nagyon finom volt a rumos csokis kocka. Én nem sütiztem, mert aznap nagyon kész volt a gyomrom. Igen, Marika néni kávézójában hamburgereztünk. :D

A Bricktaur, ahogy a Gergő hívja. :) Ezt én építettem, összeraktam az őrült tudóst, a lila átlátszó kardot, meg a rózsaszín hajat, tadam. :D Büszke vagyok magamra, amiért sikerült ilyen elmebeteg izét csinálnom. :D

S a csokis banános pikk pakk süti, amit a Tündérkerten találtam. Muszáj volt elkészítenem. Most a hűtőben pihizik, este kóstoljuk meg, remélem fincsi lesz. :) Először megijedtem, hogy sok lett a banános puding, de aztán csak rátuszakoltam majdnem az összeset, csak egy kicsi maradt. :) Csokireszelékem sem volt, úgyhogy kreatívan előkaptam a chocapicos dobozt és azt raktam rá. :D Igazi kalóriabomba a drága. :D

Sokat gondolkodtam. Tegnap rám írt Sugi, hogy mégis megkaphatnám az Alice labirintusos szoknyát, de aztán gondolkodtam, és arra jutottam, hogy van már elég ruhám és most fontosabb dolgokra szeretnék gyűjteni. Például Lia annyit hajtogatta ezt az okos táblát, meg a Gergő tegnap bevitt a Media Markt-ba és megmutatta, hogy ő milyet szeretne, és elhatároztam, hogy én is veszek egyet, mert szükségem van rá. Mivel a számítógépet nem tudom ide-oda hurcibálni, ezen meg van wifi, meg minden, és lehet rajta könyvet olvasni, meg játszani és kellemesen nagy a képernyője. S mivel mostanában egyre többet vagyok itthonon kívül, meg sokat várok itt ott és halálra unom magam közben, ezért nem ártana. Így elhatároztam, hogy karácsonyra én is szeretnék egyet.

Meg szeretném azt a nagy 4in1-es lego friends-es dobozt is, és mivel nagyon nincsen pénzem jól meg kell gondolni, hogy mire is költök. Mert ugye még karácsonyi ajándékokat is kell venni. S a túlóra pénzem természetesen majd csak januárban érkezik. De sebaj, legalább megmarad. :D

Arról nem is beszélve, hogy mostanában egyedi szoknyákat szeretnék. Olyanokat, amilyeneket én csinálok, vagy a Gergő csinál nekem. Mert meguntam azt, hogy olyan ruháim vannak, mint másoknak.

A hajamban is unom már ezt a pirosat, át szeretném festeni világosabb barnára, esetleg szőkés csíkokkal. S valami új fazont is ki kellene találnom. Majd tavasszal váltok, legalábbis addigra tervezem. Anyám ki fog nyírni. :D

Vasárnap megnéztük a Rontó Ralph-ot, már nagyon régen láttam ilyen jó rajzfilmet a Disney-től. Meg úgy általában. Mindenki nézze meg, mert extra jó. Nekem a Gru szintjével ért fel. Takiékkal jövőhét keddre tervezzük megnézni a Silent Hill 2. részét, már úgy izgulok, hogy milyen lett. :D Bár a trailere alapján elég ijesztő. :D

Azt hiszem ennyi... 





Nincsenek megjegyzések: