Oldalak

2014. február 27., csütörtök

Gyógyszerreggeli :D

A mai reggelim egy algoflex volt, mikor a Gergő elment, aztán meg egy Calcium pezsgőtabletta, régen nem éreztem ilyen pocsékul magam. Este fejfájással feküdtem, naivan gondoltam, hogy ha alszom, akkor reggelre elmúlik, még éjjel is szenvedtem, aztán reggel  már csak bevettem egy algoflexet, mert ezt így nem lehet kibírni. Most Ritter Sport csokit nyammogok, ami fincsi. S mindjárt jön az ebéd. *_*

Eszembe jutott, hogy ide még nem is raktam fel képet az új szerelmemről, aki már tárgyalás alatt van és elvileg áprilisban nálam fog kikötni, és ő is húsvéti gyerek lesz, mint Kiara. :D Tegnap letettük ugyan érte a foglalót, de azért még szanaszét fogom aggódni magamat, mire ideér. :D Ráadásul a csaj még nem írt, lehet, hogy nem kapta még meg a pénzt, vagy nem tudom. :S De az vigasztal, hogy jók a feedbackjei, meg eddig nagyon kedves volt.



Ő egy Dollzone Shoyo és a DoA marketplace-n találtam rá. Nagyon jó áron adja a lány, akitől veszem (és amerikai, de még postaköltséggel is), ezért jutottam végül arra, hogy őt fogom megvenni. Persze gondolkodtam én azon, hogy veszek egy újat, de őszintén szólva nincs szívem kiadni 70 ezer forintot egy babáért, meg aztán folyton megesik a szívem azokon a babákon, akiket eladnak, valahogy olyan rossz érzés ez nekem. Mert én sosem tudnék elválni Kiarától vagy Willtől, és nekem furcsa ha valaki adja-veszi a babákat. Bár a lány volt az első tulajdonosa, úgyhogy még nem járta be a világot. :) Tőlem meg aztán nem is fog sehova menni, max tesz egy kis kitérőt Angliába, ahol remélhetőleg kap Gigitől egy szép új festést. Így szerintem a Will festési projekt is későbbre került, és majd egybe küldöm el őket, hogy ne féljenek egyedül. :D

Tegnap egyébként kisebb kalandok árán megérkeztek a Sailor Moon figuráim, nagyon cukik és Sailor Moon-hoz megkaptam Lunát is. :3 Sikeresen beletörtem a pöcköt Mercury fejébe, de este jött a Gergő és megjavította. :D Hiába, kell egy Pasi a háznál, kész, nélküle nem maradnék életben. :D

Nya, ennyi van velem, holnap még nem tudom mit csinálok, de szeretnék írni Takinak, hátha úgy dolgozik és meglátogathatom. :3 Már nagyon Hiányzik~

1 megjegyzés:

Liani Hikawa írta...

Szerintem te leszel az eladott BJD-k védőszentje. =D Ha lesz is olyan babád, amit nem másod- vagy sokadkézből veszel, később, addig felvásárolod a szép leányokat az eladó tulajaiktól. =D