Oldalak

2014. február 18., kedd

Véletlenek már pedig nincsenek...

Wááá, ma tök jó volt minden. Voltunk Anyuval moziban, megnéztük a Téli mesét, ami nagyon szép volt, csak szomorú. Volt benne egy gyönyörű fehér ló, aki valójában a Kelet kutyája volt, csak mindig egy unikornis formájában jelent meg és nagyon szép volt. A színészek is jól játszottak és a történet is teljesen rendben volt, csak a végén nekem valahogy elmaradt az a bizonyos hú érzés. :D

Aztán ettünk Anyuval egy-egy gyrost, meg egy pisztáciás süteményt, fincsi volt, jó belaktunk, aztán megbeszéltük, hogy legközelebb majd a Wok'n Go-ban eszünk. Mert egyszer ettem ott és nagyon szeretem. S ma volt végre megint rákszirom, de nem tudtam venni, mert mindenki Bubbleteazett, mondjuk én a Démontól kapott pontokból ittam, de a Gergő is szeretett volna. :D

Tök poén volt, mert a Westend felé menet úgy voltam vele, hogy felhívom Liát, hogy merre vannak, mert összefutnék velük, de aztán hagytam. Úgy voltam vele, hogy leülök a KFC-nél és netezek, amíg a Gergő meg nem jön, de aztán rám köszönt valaki és Liáék voltak azok. :D Jó volt nagyon, beszélgettünk, vártuk a Gergőt, meg nézelődtünk. De inkább ültünk és beszélgettünk, mert mindenkinek fájt valamije. Aztán elindultunk, voltunk Liáéknál és simogattam Kodomát, imádom azt a kutyut. :3 Annyira cuki és puha, mint egy plüsskutyus. :3 Végül is nagyon jó volt, hogy így összefutottunk. Liával mindketten BJD lázban égünk és tervezgetjük a babáinkat. :D

Én már az új lánykámat tervezgetem, Kiara ép a lázadó korszakát éli és dögösebb cuccokat akar, Will meg hamarosan elutazik és új face upot kap majd. Úgyhogy alakulnak a dolgok, lassan mindenkinek helyére kerül a személyisége és a karaktere is.

S alig várom már a március nyolcadikai jubileumi lolita talit, ahova már a Gergő is kodonaszerűségben fog jönni. :3 A március elsejével még nem tudom mi lesz, babatali van, de nem tudom, hogy tudok e menni, tekintve, hogy nem tudom milyen lesz a beosztásom. T_T De drukkolok, hogy jó legyen. :3

Nincsenek megjegyzések: