Oldalak

2014. április 9., szerda

Ebay






Bizony felfedeztem magmanak az ebay-t. :D Gergő a múltkor csinált nekem paypalt, és rászabadultam az egy dolláros cuccokra. :D Kaptam egy 10 dolcsis kupont is, amit végül a fenti táskára váltottunk be. A táskát Elyon ajánlotta, nagyon cuki lolitáska és most úgy is barnamánia dúl nálam, ezért kaptam egyet húsvéta. :)

Utaltam magamnak egy kemény ezrest próbaképpen, hogy átér e, aztán megünnepelvén, hogy átért ma átnyálaztam a kínálatot és végül rendeltem egy pillangós, kisköves fülbevalót, egy virágos hajpántot, egy cicás nyakláncot, s mind mind egy dollárba került ingyen postával. Imádom. Érzem, hogy rengeteg pénzt fogok elkölteni itt, csak előbb bevárom ezeket a cuccokat, ja, nem, mert még egy BB krémet majd szeretnék. :D Mikor már kiköltekeztem láttam meg ezt a baglyos nyakláncot, és nagyon megtetszett, és mivel volt még 230 forint a paypalomon, ezt is megvettem. :D Mindig is akartam egy baglyos nyakláncot. :D

Hétfőn csupa jó hírt kaptam, meg úgy egész héten. :D A Shoyo-m már Chicagoban tengődik, jó messziről érkezik ez a csaj. :D Igazi világjáró. :D Kíváncsi leszek mikor óhajt majd hazajönni. :D

Ma pedig a Gergő mindenféle kalandok árán átvette nekem a Pixiboxot, és már nagyon kíváncsi vagyok, hogy mi lesz benne. Drága terápia a vásárlás, de engem boldoggá tesz. :D De erre a hónapra eskü befejeztem. :D

Egyébként megvagyok... Ez a hét teljesen kikészített, 20%-os kupon, őrültek háza, a jövőhét már csak jobb lehet, de legalább most két napig pihizek és teletömtem programokkal. :D Holnap Egerbe megyünk Anyuékkal, ennyit a pihenésről. :D

Pénteken még nem tudom hogy s mint lesz, de jó lesz. :D

Nincsenek megjegyzések: