Oldalak

2014. április 6., vasárnap

Hírek

Tegnap Kumiko fején találta a szöget, amikor közölte velem, hogy azért nézek ki folyton új babát, mert nem bírok magammal. Valóban nem. Amint megszerzem az egyiket, már azon gondolkodom, hogy hogyan fog hazajönni a másik, és hatalmas akaraterő kell hozzá, hogy erről leszokjak. Ez a BJD-zés rosszabb, mint a drog. Meg a vásárlás is. Az evésről már ne is beszéljünk. Egyértelműen depressziós tüneteket mutatok már egy jó ideje, pedig semmi okom nincs rá, és nem is érzem magam depressziósnak, ha eltekintek legalábbis a havi egyszeri-kétszeri bőgésrohamoktól. Nem tudom.

Mindenesetre ő az új kiszemeltem, de csak akkor hozhatom haza, ha már Akoya itthon van. Ezt a kikötést kaptam. Ami teljesen helyénvaló. Nagyon tetszik, gyönyörű a teste, és már van is karakterem barna bőrű babára. Egy kissé ribancos, ám de okos csajt szeretnék belőle kreálni.


Ő egy Aquariusdoll, nem túl ismert a cég, és nincs is túl sok babájuk, de amik vannak azok nagyon tetszenek, még akkor is, ha ugyanazzal a babával operálnak.

Aztán a jó hírek. Elvileg holnap feladja a lány a Shoyo-t, már alig várom, hogy ideérjen. Remélem épségben megérkezik majd. Elvileg animecon előtt itt is lesz. Stílusosan Dorothy lesz a neve, mivel Kansesből érkezik. :D Úgyhogy vörös/rózsaszín göndör hajat kajtatok, hátha találok egy ilyesmit:


Nem pont ilyet akarok, de valami hasonlót, nagyon tetszik. Kezdek aggódni, hogy a szőke nem fog jól állni neki. :S

Kiarával meghasonlottunk, Will új faceupot fog kapni hamarosan. Soha nem adnám el Kiarát, mert nagyon szeretem, de a teste és a szeme nagyon idegesít. Ezért ha lesz rá keret, akkor még a hónapban rendelek neki egy 12 mm-es akril szemet, ugyanolyan színűt, csak ne legyen ennyire nagy.

Még most is gondolkodok, hogy három lány nem lesz túl sok? De úgy néz ki, hogy nekem fiú babám már sosem lesz, egyszerűen mindig lányokat nézek ki. :D Semmi gond, leszbikus közösségünk lesz és ennyi.

Azt hiszem még nem találtam meg a grail dollomat. Vagy a lelki békémet.

De ezen a héten azért sok minden történt. Csütörtökön randiztunk a Gergővel, ami abból állt, hogy találkoztunk a westendben és vettem magamnak B-smart menüt, meg káposztasalit, aztán kaptam bubbleteat. :D De azért nagyon jó volt. :) Aztán pénteken megkaptam a Gergőtől az Ender's game-t könyvben, annyit mesélt róla, hogy már alig bírtam magammal, alig vártam, hogy elkezdhessem olvasni, elkezdtem. Egyenlőre az eleje nagyjából ugyanaz, mint a film, meglátjuk mi sül ki belőle.

Most is izgalmas hét elé nézünk, kezdve azzal, hogy a beosztásomat még mindig nem tudom. :D

Nincsenek megjegyzések: