Oldalak

2014. október 13., hétfő

Eljegyzési parti YukIchi módra :D

Úgy döntöttem, hogy képek híjján elöszőr megírom a szövegelős verziót és majd később beszúrom a képeket, noha nincs sok.

Háát ööö, hol is kezdjem. Július 20.-án volt az eljegyzés és a nagy családi hepajt már augusztusban-szeptemberben megszerettük volna tartani, csak mindig közbe jött valami. Így kitolódott a dátum október 11.-re. Már régen eldöntöttük, hogy a Trófea Grillbe fogunk menni, mert ott sokfélét meg lehet kóstolni és nem jövünk ki drágábban a dologból, mintha egy átlagos étterembe mennénk.

10-en voltunk, így már jóval két héttel előre lefoglaltam az asztalunkat. Előleget is kellett befizetnem (a Trófeában 9 ember fölött kérnek 30% előleget), be is mentem és elintéztem, nagyon kedvesek voltak, mindent elmondtak, mini szerződést írtunk, számlát kaptam, és még egy tortával is megleptek minket.

Így aztán szombaton, fél háromkor találkoztunk a családdal a Trófeánál. Voltak kisebb fent akadások, mert pont aznap volt a nagy sparos futás és autóval elég nehéz volt közlekedni. De végül mindenki rendben megérkezett, és elkezdtük a nagy evést. :D

Közben meg persze bemutatkoztunk egymásnak, meg ilyesmi, de jó volt. Mi Anyuékkal ugye előbb beültünk és a pincérnek az volt az első dolga, hogy megkérdezte Anyutól, hogy hány éves vagyok. XD Loliban voltam, gondolom látszottam vagy 5-nek a hatalmas vigyorral a képemen. :D De Anyu megnyugtatta, hogy már 26 vagyok. Azért kíváncsi leszek, hogy mikor érem el azt a kort, hogy már kinézek 18-nak. :D De egy lolita sosem öregszik és én ezt be is bizonyítom.

Pezsgővel és koccintással kezdtünk, aztán Gergő körtelevet vedelt, én pedig eperlevet, de valami töménytelen mennyiségben. A végére el is fogyott a hideg eperlevük.

Én az étkezést részemről egy kis sushival, tatár beefsteakkel, pástétommal, sajtokkal, salátákkal kezdtem. Aztán áttértem a meleg ételekre, burgundi szarvast, hortobágyi palacsintát, polentát, sushit ettem. Majd a grill pult felé vettem az irányt, itt kaptam tintahalat, garnélarákot, polipot, cápát, sajtot és mellé köretnek raktam még egy kis tatárbeefsteaket és sushit. Ezekből sosem elég. Bár csak kétféle sushi volt, lazacos, húsis-uborkás nekem nagyon ízlett. Általában a sushival lakok jól, mert nem bírom visszafogni magamat. :D

Utoljára a süteményeket hagytam. Mindegyikből vettem egyet-egyet, biztos, ami biztos, de ami nagyon finom volt és amiért végül visszamentem az a gesztenyegolyó és a mézeskrémes volt. Ekkor már nagyon nem fért belém semmi, s ezután érkezett a torta (kókuszos-csokis) tűzijátékkal a tetején. Nagyon szép volt, esküvői zene szólt alatta, szóval megvolt az eljegyzéses disneylandünk. Gergő is végigkóstolta az összes vadételt és utána halakat evett. Sajnos minket nem kell félteni ha evésről van szó. :D

A tortát végül becsomagoltattuk, hazavittük és másnap megettük. Nagyon kézségesek voltak, rögtön kérdezték tőlünk, hogy becsomagolhatják e. A torta is nagyon finom volt, nem egy tipikus száraz kókusztorta, hanem egy kellemes, szaftos, csokival átitatott verzió.

Nagyon meg voltunk elégedve a Trófeával (ugye én már másodszor voltam), én abszolút ajánlom, ha az ember lánya olyan helyet keres, ahol sokfélét meg lehet kóstolni, és kedves a személyzet. Itt mindenki talál kedvére valót, nincs az, hogy valaki éhen marad. Az üdítők és néhány alkoholos ital is benne van az árban, szóval így nagyon megéri. Nekünk nagyon tetszett. S végül az eljegyzés is jól sikerült. Bár a feszülő has a nap végén nem hiányzott, meg a ma reggeli sokk, hogy nem jön rám a gatya, ami mindig is rám jött, de majd most koplalok pár napig. :D

Nincsenek megjegyzések: