Oldalak

2008. január 25., péntek

Itthon csücsülök ^^

Ma reggel kilenc órakor eltemették a Nagypapit. A pap szépen beszélt róla, a kántor még énekelt is mellé, szóval szép szertartás volt. Aztán ide jöttünk hozzánk, nálunk tartottuk a halotti tórt. Egy darabig maradtak is a vendégek, rokonok, de viszonylag korán elmentek haza.
Most pedig itthon üldögélek és chillis kukoricát eszek és a Parti macska matricáimat nézegetem. Ma szándékozok még venni kettőt. Sajnos a csomagom még ma sem jött meg. T_T Remélem, hogy azért egyszer ide ér majd.
Úgy különösebben nincsen semmi érdekes. Eddig blogokat olvasgattam, közben pedig Otsuka Ai-t hallgatok + keresgélek a neten. Még el akartam kezdeni szépítgetni a honlapomat, de nem volt hozzá lelkierőm. @_@
<--- Winx, egy darabig nagyon imádtam. Meg is akartam venni a DVD-ket, amiket kiadtak belőle, de egyszerűen sehol sem tudom beszerezni az összeset. Nem mintha lenne rá pénzem. T^T
Nyo, mindegy. Megyek, veszek még pár dolgot a Szerelmemnek, meg magamnak hétvégére. :) Érdekes, hogy itthon maradhattam (mondjuk csak a temetés miatt, ami elég szomorú) és ráadásul hétvége is lesz, mégsem vagyok igazán boldog. Inkább szomorú. Lehet, hogy a nap hangulata miatt. Erről jut eszembe, veszek majd egy tavaszi kabátot. ^^

Nincsenek megjegyzések: