Oldalak

2008. január 31., csütörtök

Félévi biziiiiiiiiiiiiii~~~

Nos, tegnap kiosztották a féléves biziket. Én ugyan nem voltam bennt, de a Vivi volt olyan kedves és megírta nekem, hogy 3,5 lett az átlagom. Tesiből van egy 5-ösöm, angolból és munkahelyi gyakorlatból 4-esem, egyedül gazdaságtanból lett 2-sem és a többi hármas lett (élelmiszer ismeret, társadalom ismeret, szakrajz stb.). Így összevetve ez egész jó, ha az elmúlt évek átlagát nézem. :)
Most meg várom az L figumat, de mindhiába, mert se a postás, sem Ő nem jön. :S Meg rendezgettem a ragis fórumot, bár a lógót nem sikerült sajna kicserélnem, mert nem tudom, hogy hogyan kell. :S
Már alig várom a holnapot! A Feri és én elmegyünk a Tropicariumba 3. éves évfordulónk tiszteletére. :) Egy nap csak kettesben! Weeee~~~ De jó lesz. ^^
Tegnap megvettem az ASmagazint és írtak benne a négy új mangáról, amit a Mangattack fog majd kiadni. Nekem sajna mind a négy tetszik, de azért nem árt majd meggondolni, hogy melyiket veszem meg, a Devil's Bride-ot biztosan, mert az csak egy kötetes, ráadásul yaoi/shounen ai feelingje van.
Weeeeeeeeeeeeee~~~ Megjött! Megyek is érte. :)

Nincsenek megjegyzések: