Oldalak

2010. február 28., vasárnap

Elment... T.T

Ma visszament a Szerelmem németországba. T.T Azt hiszem ez így lehetőleg még rosszabb, mivel most Együtt voltunk egy hetet. Ezek után még jobban fog hiányozni. T.T De nem baj, mert elfoglalom magam.

Miután Páromék kidobtak a határ úton én az EuroPark felé vettem az irányt és megvettem azt az eszméletlen édes pólót (kép fennt látható), amit tegnap kinéztem. Aztán az újságosnál vettem egy IM-et is, csak úgy, hogy legyen mit olvasgatnom a kádban. Bár tudom, hogy azt mondtam nem fogok költeni, megint elrontottam. T.T

Hazajöttem és a nap nagy részét a vasárnapra szánt ajándék és képeslap bíbelődésével töltöttem el. Ezenkívül még ki kell mennem segíteni Anyunak a kerti munkában is, szóval egyenlőre el vagyok foglalva. Tanulnom sem árt majd és beiratkoznom a német nyelvtanfolyamra, van nekem épp elég dolgom. :S 

De a vasárnapra szánt ajándékom eszméletlenül jó lett. Annyira, hogy magamnak is szeretnék egyet. :D Bár lehet, hogy magamnak majd valami sweet loli stílusú cuccot készítek, de veszek egy ilyet is, hátha egyszer kedvem támad goth lolinak öltözni. :) Mindenesetre remélem örülni fog neki, aki kapja. :)

Ja, igen, plusz a hajgöndörítés fortélyait tanulmányozom, mivel loknikkal szeretnék talira menni. ^^ Körbe kellene kérdezősködnöm, hátha van valakinek hajcsavarója és akkor nem kellene vennem. :S

Nya, további szép napot mindenkinek! ^^

Még 14 nap és láthatom! (L)


Nincsenek megjegyzések: