Oldalak

2010. február 24., szerda

Újabb Bodyline rendelés!

Igen, nem bírtam magammal és rendeltem egy újabb adag loliruhát a Bodyline-tól. :D Ezúttal a következő lesz a zsákmány: 

- Alice in Wonderland printes piros szoknya - of course :) (már el is döntöttem, hogy conra formába hozom magam, és ezt veszem föl, csak szoknék már le az extra csípős tortilla chips evéséről esténként :D amúgy végül azért döntöttem a szoknya mellett, mert a rózsaszín kottás JSK másodszori felpróbálása után elhatároztam, hogy én többet JSK-t nem veszek, mert mellben megtudok fulladni benne :S),

- fehér loli cipellő :) (eldöntöttem, hogy a 39-est veszem meg, bár erősen aggódom, hogy kicsi lesz a lábamra és a 40-set kellene... még esetleg meggondolhatom),

- epres táska (Enju szerint nagyon illik hozzám, szerintem is, így muszáj volt beszereznem egyet xD),

- alsószoknya (kellett egy kevésbé pufibb, egy szivárványos aljút választottam :), imádom nézegetni a színeit).

Wáááááááááááááá, már alig várom, hogy itt legyenek. :3 Ma adtam fel rájuk a pénzt, de nem tudom, hogy mikor is... :S Deeeeeee, itt lesznek, s csak ez a lényeg. :3 Az Alice-os szoknyácskát a Feritől kapom húsvétra ajándékba~ Most itt van velem. ^^ S még pár napig itt lesz, csak kár, hogy suliba kell járnom. :S

***

Ma bementem a suliba, de közölték, hogy a 2. óra után megyünk a hungexpora, mert cukrászati vásár, miegymás van. Remek. Egész nap cipelhetem a 25 kg-os táskámat keresztül-kasul a városon. De legalább a kiállítás szép volt és kaptunk ingyen fagyit. :D

Mostanában TrueBlood-ot nézek. Egész jó lenne, ha a csaj nem lenne benne olyan idegesítő és foghíjjas. Legalább a pasik helyesek, kivéve Jason-t. :S

Nincsenek megjegyzések: