Oldalak

2010. február 26., péntek

Rózsaszín *_*

Nos, ez az a ruha, amire Skelli mindig is azt mondta, hogy túúúúlságosan gyerekes lenne. T.T Ráadásul valószínűleg kicsi is lenne rám, mert a dereka csak 80 cm-ig jó. Deeee... De nekem KELL ez a ruha. (Plusz még van egy, amit szívesen megvennék, aztán pedig MEGPRÓBÁLNÉK belefogyni, de az 50$, így elnapolva.) Viszont lehet, hogy EZT megrendelem majd május végén. Legfeljebb SPÓROLOK rá. Nem, Ichi, ne is számítson, hogy most rendeltél 20 ezer forint értékben cuccot a Bodyline-tól... O_O Ajaj, szerintetek vásárlásmániám van? Meglehet.

Amúgy mizu velem? Semmi különös. Az osztálytársaim lógnak nekem 3000 forinttal összesen. S valahogyan ki kellene ütnöm belőlük. XD Nem vagyok milliómos, arra végképp nincsen pénzem, hogy másoknak fizessem ki a fotóját. Nem értem, hogy egyesek miért csinálják ezt. Miért nem lehet egy meghatározott pénzösszeget adott időre behozni? Érdekes módon nekem mindig sikerül. Így ma alig ettem valamit, nem mintha baj lenne. Ha nincs nálam pénz akkor legalább nem tudom elkölteni. Ezért fogok mostantól minden egyes fillért a borítékomban és nem a zsebemben tartani.

Bár az ajándékhoz és a képeslaphoz még be kell szereznem a hozzávalókat. S vennem kell DVD-t, hogy legyen mire kiírni a cuccaimat. De ezen felül semmilyen más kiadást nem tervezhetek be. Nem lehet, egyszerűen TILOS! Gyűjtögetnem kell. Mindenfélére. Ráadásul április az utolsó munka hónapom a Zserbóban, szóval még azt a kis pénzösszeget is mellőznőm kell majd onnantól. T.T Aztán imádkozhatok, hogy találjak magamnak valamiféle munkahelyet. Meg kell tanulnom németül és el kellene kezdenem gyűjtögetni a stylist iskolára is. Azt hiszem hiányozni fog az iskola és a Zserbó. Ez mégsem olyan... Szóval már majdnem olyan, mintha felnőttem volna, vagy mi. Lehet, hogy a Zserbó a világ leg... Hát tulajdonképpen nincs is komolyabb baj a Zserbóval, azonkívül, hogy cukrászkodni nem nagyon tanultam ott. Viszont remekül tudok csomagolni és takarítani. Az is fontos. Megtanított viszont egy csomó más dologra és néha egészen jól éreztem magam ott. :)

Nincsenek megjegyzések: