Oldalak

2010. november 5., péntek

A hét történései - nem mintha bármi fontos történt volna :D

Nos, kedden egész délelőtt, meg délután dolgoztam, csak úgy szokásosan, utána pedig elmentem ezért, hogy megnézhessük vasárnap a mozidélutánon, szóval gratuláljatok. :D Tök jó, mert két lemezes extra változat, van rajta minden ami kell, meg ami nem, az is. :D Örülök, hogy megtudtam szerezni, mert az xpress.hu-n már nem kapható joglejárat miatt, ezért vateráról gyűjtöttem be. :D Egész jó áron mellesleg. Szóval boldogság, megvan az első idei karácsonyi ajándékom. :D (Amúgy meglepi, mert a Ferivel közösen lesz a miénk. :D)

Hát mit is írhatnék, elég fáradt vagyok. XD Folyton ülök itt és úgy érzem, hogy mindjárt lecsukódik a szemem, de ez persze engem a legkevésbé sem zavar, csak lelkesen püfölöm a billentyűzetet, mint egy holdkóros. :D Szerdán Anyuval a Csepel Plázában munka után megnéztük Az őrzők legendáját, ami ugye baglyokról szólt és a Táncoló talpak rendezője készítette. :D Egész jó volt, oké, kissé gyerekes, meg kiszámítható, de mégis mit vártam egy gyerekmesétől? :D A látvány nagyon szép volt viszont. :D S ugyebár én még mindig hiszek a mesékben, pedig már számtalanszor bizonyította az élet, hogy nem kellene (de én kitartok :D - "A festett hasizmunkra is azt mondták, hogy ciki, de mi nem hittük el." :D - oké, ha fáradt vagyok ilyen idióta poénokat nyomok mindenféle random filmből, ez pölö a Meet the Spartas-ban volt, azt is meg kellene egyszer néznünk :D). Előtte junkfoodoztunk a mekiben, megkóstoltam azt a tekercset, aminek nem jut eszembe a neve. :D Egész nagy volt, tökre meglepődtem. :D Kaptam hozzá almás pitét, meg colát. XD Ja, és csak úgy pluszba megettem még egy Big macet. :D

Csütörtökön már olyan hulla voltam, hogy nem csináltam semmit, csak hazajöttem, megfürödtem, ettem és bedőltem az ágyba, valószínűleg ma is ez lesz, de most van erőm blogolni is. :D Részben fel vagyok dobva a holnapi tali miatt (remélem el is jutok és nem kell megint túlóráznom), másrészt a vasárnap miatt, remélem azért összejön. Jól jön egy kis kikapcsólodás ennyi munka után. T.T 

Nincsenek megjegyzések: