Oldalak

2010. november 17., szerda

Usakumya-s álom *_*

Ma érdekes dolgok történtek velem. Elöszőr is ma éjjel álmodtam és emlékeztem is rá. :D Az álmom első felében összejöttem egy fekete hajú sráccal, aki tökre úgy nézett ki, mint... Riki. :D De tök fura volt, mert közben álmomban is a Ferire gondoltam, hogy ha most én összejöttem ezzel a sráccal, akkor vele mi lesz, meg, hogy azért ezt mégsem kellene... Na mindegy, nem is ez a lényeg, hanem az álmom második fele. :D A suliból (?) hazafelé menet megláttam egy hatalmas standokkal megrakott teret, s amikor közelebb mentem, hogy megnézzem kiderült, hogy az egy Usakumya fesztivál. :D Nem tudom, talán lefekvés előtt túl sokat nézegettem az Usakumya-t, amit Sakura mutatott EGL-en. Akárhogy is annyira befészkelte magát a gondolat a fejembe, hogy egész délelőtt ezen gondolkodtam (jól le is maradtam a szaloncukor szedéssel :D), hogy akkor most hogyan és tulajdonképpen miért is álmodom Usakumyak-kal.... Végül arra jutottam, hogy ez talán egy jel lehet, hogy nekem karácsonyra vennem kell egy Usakumya-t. Kalkuláltam és úgy gondoltam, hogy meg is tehetném éppenséggel, de akkor a Wii-ről le kell mondanom. Így aztán itt a nagy dilemma: érdemes e kiadni egy plüss macinyusziért ennyi pénzt és lemondani a Wii-ről. Esetlegesen inkább egyiket sem megvenni. :D Ami a legjobb megoldás lenne, lássuk be. :D De jól tudjuk, hogy amit IchiGo a fejébe vesz az nem megy ki egy könnyen onnan. Így aztán tovább álmodoztam az Usakumya-ról, a nevét is kitaláltam és kis sztorit is alkottam hozzá, igen, ezzel mulattam el az időmet délelőtt, amíg szaloncukrot szedtem, egészen addig amíg meg nem fenyegettek, hogy siessek mert baj lesz, szóval belehúztam. :D A munkával mindig úgy vagyok, hogy tökre azt hiszem, hogy egész nap nem fogok csinálni semmit, aztán nap végére még is azon kapom magam, hogy egy csomó mindent megcsináltattak velem. :D Ma is ötig bennt voltunk végül és szaloncukrokat szedtünk. Rájöttem, hogy a barackos szaloncukor nagyon finom. Végre találtam egy kedvencet a sok szaloncukor között, na meg a zseléset dézsmálom, abból is a citromosat. :D Utólag felfedeztem, hogy van kameránk is. XD A mai nap legnagyobb poénja az volt, hogy én szaloncukor szedés közben arról álmodoztam, hogy kimehessek pisilni. :D Más emberek házról, kocsiról, stb.-ről álmodoznak, nekem ez jutott. :D

De aztán beugrott a Twinkle Journey is. *_* Minden álmom egy Twinkle Journey és talán még jobban is járnék vele, mint egy Usakumya-val. Végül is az csak egy nyúl. :D Nekem pedig van egy élő. ^^ De a Twinkle Journey 82000 Ft, úgyhogy marad az Usakumya. :D Vagy a Wii, segítsééég. :D

Na jó, arra jutottam, hogy ha jövőhéten, amikor fizut kapok meg lesz még az a rózsaszín Usakumya, akkor megveszem. *.* Bár addig még sok minden történhet. :D

Ööö... Akartam még valamit. Jaaa, ettem Levendulás sütit. ^^ Fincsi volt. *.* Ja, meg még vasárnap megvettem a Shiver című vérfarkasokról szóló regényt, egész jó, nekem eddig tetszik, csak az a baj, hogy esténként már nincs kedvem olvasni, nem azért, mert unalmas, hanem mert nagyon álmos vagyok. T_T De majd hétvégén. :D Szombat délután valószínűleg befekszem az ágyba és vasárnap estig ki sem mászok onnan. :D Bár vasárnapra azt terveztem, hogy neki állok az ajándékok készítésének a lolikarácsonyra. *_*

Nincsenek megjegyzések: