Oldalak

2011. január 24., hétfő

Nyuuuu ^^

Nyügős vagyok, minél többet alszom, annál álmosabb vagyok, létezik ilyen? :D Már azon filozók, hogy talán valami vitamint kellene szednem, mert szerintem a vitaminszintem valahol a 0 alatt mínuszban van. :D A kezem is ramatyul néz ki, végre valahára sikerült bejelentkeznem a bőrgyógyászhoz. ^^" Kezdek magamra lelni, bár munkám még mindig nincs. :( Ma végre talán eljutok odáig, hogy megírjam az új önéletrajzomat, mivel az előző a laptopimmal együtt elveszett. :( Szerdán pedig elmegyek ahhoz a hostess céghez, ha ott nincs munka, akkor következő utam pedig a Princess Studio-hoz vezet, az is munka, a pénz meg pénz. Addig legalábbis, amíg nincsen állandó munkám. :(

Ettől függetlenül múlt héten vásárolgattam, mondjuk már ideje volt, beszereztem egy új kabátot, egy új csizmát, meg új sminkcuccokat. A púderemet már középiskola első osztálya óta használom. ^^" Kicsit régi volt, repült a kukába. ^^" Bár tény, hogy igazán megfelelő kis púder volt, még Takival vettem. ^^ Azt sem tudom, hogy mi lehet Takival, nem igazán ír. :( Nana versenyére is ki kellene találnom a menüt, a desszertekkel, meg a sós sütikkel nincs is gondom, de a szendvicsekkel bajban vagyok. :D Egyszerűen nem tudom, hogy milyen szendvicseket lehet enni egy teadélutánon. :D A pizza nem megfelelő, ugye? ^^"

Na jó, megyek és megírom az önéletrajzomat, mert megint nem jutok majd semmire. T.T

Nincsenek megjegyzések: