Oldalak

2011. január 1., szombat

Pomponos bárány mánia XD

Boldog Új Évet Mindenkinek! ^^ Még el sem kezdődött az év, de én már vásárolni akarok. XD De azt hiszem erős leszek és kivárom a tavaszi leértékelést. :D Vagy ezeket kérem húsvétra. XD Bár már megvan a szívem leghőbb vágya, de azt majd inkább magamnak veszem meg. :D Azon is gondolkodtam, hogy megválok pár drága cuccomtól, hogy legyen egy kis pénzem. :S De még nem tudom pontosan, hogy mitől is kellene megválnom. XD De majd kitalálom. :D Mi az amire feltétlenül nincsen szükségem, csak azért, hogy aztán újabb felesleges dolgokat vehessek. XD Na de most már komolyan, megfogadtam, hogy idén komolyabban próbálok majd gondolkodni.

Amúgy büszke vagyok magamra, mert tavaly három darab teljes anime sorozatot végignéztem. :D A High School of the dead-et, a Pretear-t (hupsz, az már négy :D), most még nézem a Shiki utolsó részeit és végül a Kuragehimét is. :D Tök jó nekem. :D Amúgy mi volt 2010-ben? Befejeztem a cukrász sulit, munkát kerestem (bár nem sok sikerrel :(), voltunk Hajdúszoboszlón nyaralni, ööö... Hirtelen csak ennyi jut eszembe, de biztos jó volt. :D

Na, most megyek és nézem tovább a Shikit. Mindjárt vége. T_T

Nincsenek megjegyzések: