Oldalak

2011. január 30., vasárnap

Hétvége :3

Egy nagyon jó hétvégét tudhatok magam mögött. :3 Csütörtökön elmentem a németnyelvtanfolyam helyszínére, hogy beiratkozzam a jövőhéten induló tanfolyamra, de kiderült, hogy nem indul jövőhéten, csak két hét múlva. Így aztán visszafele beadtam a jelentkezésemet a sparba csemegepultosnak. :D Nem sok reményt fűzők ugyan hozzá, hogy felvesznek, dehát legalább megpróbáltuk. Aztán később hívott Liani, hogy a Kosztolányi Dezső térre keresnek cukrászt, úgyhogy jövőhéten azt is megnézem. :D Sose lehet tudni. :S Ha meg nem vesznek fel sehova, akkor irány a német tanfolyam. Aztán irány németország. :3 *-* Nem mintha nagyon oda lennék a hidegért, meg a németekért. :D Szóval alakulgatok, nézelődök, hátha... :S

Aztán pénteken itthon szorgoskodtam, készítettem mákos pitét, ami egész szép és jó lett. :3 Estére kisütöttem valami húsit, közben pedig megnéztük a Fruzsival a Miindo-t és a No regret-et, utóbbi elég ramatyra sikeredett, viszont a Miindo egész jó volt. :D Csak hát ugye bántott, hogy szomorú lett a vége. T_T Az én kedvenc színészem valamiért mindig meghal. T_T

Szombaton a Ferivel felkerekedtünk és elmentünk a Holdfénybe. Úgy volt, hogy megyünk a Pokemon TCG napra, de aztán csak körülnéztünk a Holdfénybe, a Fickó vett egy Vampirella képregényt, én pedig sok mindent szerettem volna, de aztán végül nem vettem semmit. :S Pokemon kártyát akartam, de 4000 Ft volt, és most kivel játsszak? Magammal? :D A Feri Magic-ni akar, jövőhéten elmegyek az ingyen mintapaklikért, aztán majd kipróbáljuk. Közben azt is kitaláltam, hogy mit veszek neki 6. évfordulónkra. :D Egy WoW-os kártyamappát, amibe a WoW-os kártyáit rakhatja. :D Meg néhány dobókockát. :D Majd vissza kell mennem.

A Holdfényből az Arany János utca felé vettük az irányt, ahol találkoztunk Tündivel, Zsófival és Esztivel. :D Elmentünk ismét a ruhás kiállításra és ezúttal felpróbáltuk a ruhákat és fotózkodtunk is. :D Majd a másik blogomra rakok fel képeket. :D Megnéztük az animés kiállítást is ("Hello Józsi" :D), majd mi a Ferivel hazafele vettük az irányt, közben benéztünk a Praktikerbe, ahol nem találtunk semmit, meg a Tesco-ba, ahol kaptam egy békás kulcstartót, ami nagyon cuki. *-* Mostanában békamánia dúl. :D

Most pedig itt kockulok és gumicukit eszek. :D Weeee ^^

Júj, és tegnap én öltöztettem a lányokat, és közben annyira boldognak éreztem magamat. Sajnálom, hogy anno nem alakult ki bennem, csak a cukrászat közben, mert akkor érettségi után tutira stylistnak mentem volna, még most is mehetnék estin, csak ahhoz ugye pénz kellene, ahhoz pedig előbb egy jó munkahely. *-*

Nincsenek megjegyzések: