Oldalak

2011. február 13., vasárnap

Ami hiányzott az életemből... XD

... a Doramák! :D Rájöttem, hogy animés pályafutásom során egy doramát sem néztem meg és hát egy otaku életéből nem maradhat ki egy dorama nézése. :D Ráadásul rájöttem, amióta a TV-ben néztem azokat a koreai sorozatokat, hogy én igenis szeretem az ilyen dramatikus sorozatokat, csak ne brazíl szappanoperák legyenek. :D
Bár lehet, hogy első sorozatnak nem valami jót választottam, mert a Koizora-n percenként elbőgöm magam. :S Igazi dráma. :D Viszont Hiro nagyon helyes. Bár a szőke hajától eleinte kirázott a hideg, de megszoktam. Ráadásul később át is festeti feketére, úgyhogy semmi gond. :D De akkor is nagyon szomorú. T_T Olyan boldogok lehetnének együtt. T_T Kiderült, hogy van belőle film is, szóval majd azt is megnézem. ^^
Most a Cat Street első részét töltöttem le, remélem az is jó lesz. ^^

Amúgy holnap megyek elöszőr németre. Úgy izgulok. ^^" Bár első nap még biztos nem fogunk sok mindent csinálni. XD Csak tanulni. :P De durva lesz mindennap menni és napi öt órát ott ülni, meg délután még tanulni. De mindent beleadok! Muszáj megtanulnom németül, hogy kiköltözhessek Skellivel Salzburgba. ^^ Vagy németbe, nem tudom, ha egyáltalán megyünk. XD

Szóval most tele vagyok energiával, kíváncsi vagyok meddig fog ez kitartani. :D Már azt is kitaláltam, hogy miben megyek szombaton lolitalira. ^^ A fejemben már összeállítottam egy jó kis bittersweet összeállítást. ^^ Csak kellene egy jobb alsószoknya, lehet, hogy mégiscsak elmegyek a Black Ichigo-ba a héten és körülnézek hátha van. ^^"

Nya, megyek Skellivel Heroest játszani. ^^ Bye-bye ^^

Nincsenek megjegyzések: