Oldalak

2011. február 5., szombat

Tortuga étterem és 6. évforduló (L)

Mi lapul a kincses ládában?

A mai napon ünnepeltük a Ferivel a 6. évfordulónkat és egyben a Fruzsi 18. szülinapját is. ^^ A Pesterzsébeten található Tortuga étterembe mentünk családostól. ^^ A hely kialakítása nagyon tetszett, mivel olyan az egész belül, mintha egy kalózhajó lenne. A kerti részben úgy van kialakítva, hogy a földön egy kis részen víz van amiben teknősök úszkálnak és fölöttük fapadokon ülnek a vendégek. A teknősök nagyon aranyosak! S egy csomó van belőlük. :D Maga a hely nagyon tetszett. Az ételeket nem tányérokban, hanem serpenyőkben szolgálják fel, mint a hajókon (ugyebár ne lötyögjön ki a kaja :D), az italokat pedig nehéz kerámiakorsókban. Kezdetnek ittunk egy kis porto ricoi rumot (így írják?), még soha nem ittam, de nagyon erős volt. :D Aztán beleöntöttem a fél literes colámba és colával együtt azért mégiscsak iható volt. :D Aztán rendeltünk ételt, különlegességek vannak, például az étlapon találtunk strucchúslevest is. Amit végül is kihagytunk, mert már sok lett volna. :D Végül egy Aztékok aranyát kértem (amiben csirkemell volt fánktésztában, kaporöntettel, csípős-édes szósszal, köretnek pedig tortillába tekert zöldségek), megérte, mert nagyon finom volt. :3 Azután felszolgálták a tortát hangos zenével s egy beöltözött alak adta át. :D Vicces volt. Karamelles torta volt, végre onnan is ettem egy sütit, bár be kell vallanom, nem voltam tőle elájulva, ettem már finomabbat is. :( Ezek után még ketten a Fruzsival bevállaltunk egy Fagylaltkelyhet mézesrózsás sziruppal is, az is fincsi volt, de a mézesrózsás szirupot nem igazán érzékeltem. :D A hangulat egész jó volt, amit a rumnak is köszönhettünk. :D Egyszóval jó volt ez a nap is, és olyan boldog vagyok, hogy végül a Fickóval értem meg a hatodik évemet is. :D Omodeto nekünk~ Még majd szervezünk egy Maciparkos kirándulást is, csak ahhoz még hideg van. :D

6 évesek lettünk. :D

Csirkemell fánktésztában, tortilla zöldségekkel töltve

Kapros-joghurtos szósz, csípős-édes szósz

Ezt ette a Fickó :D (azt hiszem marhahús, krumplifánkkal, meg valamilyen szósszal)

Fagylaltkehely tejszínhabbal és mézesrózsás sziruppal

Ezt a Malackás peztartót kaptam a Fickótól :3

Nincsenek megjegyzések: