Oldalak

2011. február 7., hétfő

-_-

Ma konkrétan egész nap úgy éreztem magamat, mint a mosott szar. XD De szó szerint. :D Tegnap éjjel, mikor pont lefeküdtünk volna furcsa zajokat hallottunk a másik szobából, jobban mondva egy zacskó zörgését. Ugye mondanom sem kell, hogy totál beparáztunk. :D Húszonéves létünkre azért jók vagyunk. XD Talán le kellene állnunk a horror filmek nézésével. :D Ezek után persze nem mertünk elaludni és már minden szóba jött, végül TV és kislámpa feloltása mellett aludtunk el nagy nehezen, de pocsék éjszakánk volt. :D

Közben pedig nem tudom miért, de tegnap óta elég ramatyul van a pocim, szorít, émelygek és rosszul vagyok na. Reggel nem is akartam elindulni, de végül bementem és beiratkoztam az intenzív német nyelvtanfolyamra. Jövőhéttől kezdem. Weee ^^ Befizettem a Kobato figuszomra is a pénzt. :3 S reggel a baumax-ban vettünk nekem orchideát. ^^ Mondjuk a Ferinél lesz, mert azt tervezzük, hogy átfestjük a szobáját. ^^ S mivel lila cirmos menni fog hozzá. ^^ Meg amúgy is, én nem értek a növényekhez. :D Nálam folyton kipusztulnak, csoda, hogy az a szerencsétlen bambusz még bírja. :D

Anyuval visszafele bementünk a Burger King-be és vettünk menüt, s egy cukros bácsi nekünk ajándékozta a fagyiját. XD Azért jó, hogy végül bementem, holnap úgy is egész nap itthon leszek és takarítok. XD

Nincsenek megjegyzések: