Oldalak

2011. június 12., vasárnap

Mostanában...

Fúú, azért egy kicsit örülök, hogy vége lett ennek a hétnek. Szeretem a munkát, mert azért jó ilyen minimális szinten is emberekkel foglalkozni, meg minden, de azért négy nap után már nekem is egy kicsit herótom van az egésztől. :D Leginkább az zavar benne, hogy nem tudok kimenni akármikor mosdóba. :D Így aztán egész délután nem iszok inkább, meg semmi, nehogy véletlenül is kelljen. :D Na meg a gépek, nem értem a gépeket se. :D

Az Állatkerti lolitalira végül nem tudtam elmenni, mert szombaton dolgoztam, aztán végül Gigi szülinapi bulijára sem tudtam elmenni, mert szombaton dolgoztam. :D Néha olyan jó a beosztásom, néha meg nem olyan jó. :D Mondjuk jó, szólhattam volna, de nem akartam problémázni rajta. A jövőheti beosztásom például tök jó lesz. :D S gondolkodom, hogy szombat este elmegyek Nanáékkal Gödöllőre. :D

A fizetésemet is megkaptam, már a nagy részét el is költöttem, na jó, nem, mert a felét odaadtam Anyunak, magamnak pedig megtartottam a másik felét. :D Félre raktam egy öt ezrest a Milky Planet-re, de aztán megláttam, hogy Loo eladja a kék sütis JSK-ját, így aztán azt is megvettem. :D Azaz csütörtökön fogom átvenni, de már úgy izgulok, nagy álmom volt az a JSK, amióta elöszőr megláttam. :) S tök cuki leszek benne. :D Aztán vettem tusfürdőket, samponokat (csak amire már nagyon szükségem volt :D), körömlakkot (Essence Whoom Boom!), szájfényt (szintén Essence :D), s megrendeltem életem első palettáját, amiben gyönyörű színek vannak, majd kedden átutalom a pénzt és akkor talán még a jövőhét folyamán megérkezik. :) De hajaj, annyi dologra kellene a pénz. :D

Most is itt kockulok, ahelyett, hogy valami értelmeset kezdenék magammal. :D De olyan fáradtnak érzem magam. :D

Csütörtök délelőtt elmentünk Sakurával a SugarShop-ba Poppin' Girl-t enni. Kicsit sokk volt. :D De nagyon cukik voltunk mindketten übercasual loliban. :D S a BK-ban ettünk krumplit barbecue szósszal, amire mostanában rákattantam úgy igazán az a barbecue szósz, meg a McWrap a mekiben. Valami Isteni, főleg a tzatzikis. :D

Azon gondolkodtam, hogy szeretném átalakítani a szobámat valahogy. Új tapéta, többszínű, például az egyik fal lehetne sárga, a másik halvány rózsaszín, a harmadik meg halványlila, a negyedik pedig... nem tudom. :D Lehet, hogy végül is csak két szín kellene, a halvány lila, meg a halvány rózsaszín, a sárga nem. :D Olyan jó lenne, de most nem fogok neki állni levakarni a régi tapétámat és újra kezdeni mindent, pedig lehet, hogy jót tenne egy kis változatosság. :D Zavar, hogy nem tudom lecserélni, mint mondjuk a monitorom háttérképét. :D Azt is mindig váltogatom. :D

Vajon Skelli hogy tud ennyit aludni? :D

Nincsenek megjegyzések: