Oldalak

2011. június 20., hétfő

Régen nem írtam...

Valójában azért, mert mostanában nem történik velem semmi érdekes. :S Dolgozgatok, Ferinél pihengetek, sétálgatok, meg a szokásos. :D

De ma egyedül vagyok itthon, s mivel csóróság van a köbön, ezért a kajára kapott pénzt inkább félretettem és összerityentettem egy kis tésztás akármit. Eredetileg fogalmam sincs, hogy mit akartam belőle kihozni, de azokból dolgoztam, amiket itthon találtam és végül is egész jó lett a végeredmény. :D

Az Alice Madness Returns sajnos nem mükődik, szerintem a CD-ről nem tudja beolvasni, ahhoz meg lusta vagyok, hogy átrakjam a CD-ről a gépre, majd ha elmegyek akkor talán bekapcsolva hagyom és megcsinálja, de addig nincs türelmem arra várni, hogy átrakja. Ugyanis irtó lassú. Tegnap a Ferinél feltelepítettem, de nem indult el valami Windows hiba miatt, félek, hogy nálam is ezt fogja csinálni. Hiába, letöltött verzió. Meg kellene venni Xbox-ra az eredetit. :D Lehet, hogy ha lesz pénzem, akkor meg is veszem. :D

Közben a loligardróbom bővült Loo csodaszép, kék, süteményes ruhájával, ami már régóta álomprintem volt. S elvileg ma feladásra kerül a Milky Planet szoknya is, ami azt jelenti, hogy hamarosan megérkezik Sakurához. Már nagyon kíváncsi vagyok rá, hogy milyen lesz a replika.

Közben pedig csodaszép blogokat nézegetek, ki is rakom őket oldalra, nehogy elfelejtsem, hogy tetszenek nekem. :)

Nincsenek megjegyzések: