Oldalak

2012. szeptember 9., vasárnap

24 éves lettem Én :D

Rádöbbentem, hogy mostanában nem tudok csak úgy a "levegőbe" írkálni mindenféléről. :D Ahhoz nekem el kell gondolkodnom, ki kell találnom mi is történt velem, és aztán leülni és amíg még egybe vannak a gondolataim leírni őket. Így fogalmam sincs arról, hogy mi történt a tűzijáték óta. :D

A napok csak úgy mennek, ülök a sparban, osztom az embereket, aztán találkozok a Gergővel és az együtt töltött idő is baromi gyorsan elmegy. XD

Volt egy szülinapom. Arról is akartam írni, csak aztán nem kaptam meg a képeket és elment a kedvem az egésztől, mármint a leírásától. XD De attól függetlenül nagyon jó volt. Kitaláltam, hogy veszek sütit és Liáékkal felcaplatunk a várba szülinapozni. Olyan szépen elterveztem mindent. Még tortát is vettem. De a lánchídat elfoglalta egy csapat ifjúsági vallási aktivista. Kétszer is megpróbáltunk áttörni a tömegen, de aztán a szervezők arra bíztattak minket, hogy inkább hagyjuk. :D Oké, akkor elindultunk a másik híd felé. Végül arra jutottunk, hogy nem mászunk már vissza a várba, hanem inkább felcaptatunk a citadellára. :D Ekkor már olyan tíz óra tájékán jártunk. :D A tortát jól megsétáltattuk, csak amolyan tesztelés félén, hogy meddig bírja a tejszín. :D Amikor már majdnem felértünk tök sötét volt. Eszembe jutott a Fatal Frame és inkább megfogtam Lia kezét. XD Halál komolyan féltem. XD Ahogy felértünk pezsgőt bontottunk (kölyökpezsgő, fuckyeah :D), mint a rendes turisták. Aztán nekiestünk a tortának. Mindenhol sikerült tortásnak lennem, megjegyezném, hogy a fekete loliruhámban voltam. :D Úgyhogy jó volt. De a torta fincsi volt, majdnem az egészet megettük, a maradékot meg Liáék elvitték. :)

Valójában vasárnap volt az eredeti szülinapom, azt a Gergővel töltöttem. Reggel egy gyönyörű csokor virággal lettem ébresztve. Majd szúrok be róla képet, amint sikerült felapplikálnom a gépemre. :D Aztán készülődtünk, öltöztünk, elindultunk hozzám. Útközben beszereztük a lasagne-hoz a hozzávalókat. Bementünk az IKEA-ba mandulatortát venni, ami természetesen nem volt. Ezért bosszúból ettünk két szeletet a büféből. :D Dupla áron. :D Aztán hazamentünk s lasagneztunk. Onnan elmentünk a Gólembe és megvettük az utolsó két doboz khalimánomat, most már teljes a szettem. :) Vettem egy seregtáskát is szülinapi kiegészítő ajándékként. :D Tök jó~ :D

Nya, megtaláltam a képeket, úgyhogy azokból is rakok be. :D



Sososo... Ma beszóltam két nőnek a sparban. Baromira idegesít, hogy hülyének néznek. Nem csoda, hogy magyarországon az ember csak úgy végigmegy a baltával és mindenkit megöl. :D Úgy bírom, amikor az emberek csak magyarázzák, hogy de, de, ők nem látták kiírva azt, ami BIZTOS, hogy ki volt írva. De ő annyira meggyőzően adja be magának, hogy nem is volt kiírva, hogy már szinte el is hiszi. Engem nem ejt át. S ne engem hülyézzen le, mert azt nem szeretem. Arról nem én tehetek, hogy egyes embereket nem tanítottak meg az általános iskolában olvasni és szöveget értelmezni. Az már egyéni szoc problem, s ha ilyen problémája van, akkor inkább maradjon kussban. Köszönöm.

Nincsenek megjegyzések: