Oldalak

2012. szeptember 26., szerda

Gardróbszekrény és egyebek :3

Nagyon nagy az idill, a Gergő, meg Apu rakják össze a gardróbszekrényemet, bár a szoba úgy néz ki, mint ahol atombombát robbantottak, de sül a grillcsirke a sütőben, mindjárt eszünk, nagyon idilli. XD Nagyon szép, és jó nagy, remélem mindent eltudok majd pakolni benne. Rám is fog férni, mert rengeteg cuccot pakoltam ki, mondjuk abból ki is lesz selejtezve egy csomó minden.

Voltunk szombaton édesség fesztiválon, a loliblogomon majd fogok róla írni, mert loliban voltam. :) Egy csomó minden tök jó dolgot vettünk, és a fesztivál is nagyon jó volt. :)

Ma mentem haza a sparból és leültem a buszmegállóban, erre a mellettem ülő csaj megkérdezte, hogy ott dolgozok e a sparban, mire azt mondtam neki, hogy igen. Erre elkezdett kérdezősködni, hogy ez meg az, meg amaz ott van e még, és miután nem mutattam érdeklődést a dolog iránt, megkérdezte tőlem, hogy Te semmit sem tudsz? :D Ezen elgondolkodtam. Ezek után azt mondtam neki, hogy nem és nem is érdekel. Nem igazán értem, hogy minek kellene nekem tudnom, hogy kit rúgtak ki és miért, meg úgy általában, hogy ki kivel kavar, kivel feküdt le, stb. Lehet, hogy ez a sok átlag embernek furcsa, de én nem élek abban a világban, hogy ilyen dolgokon lovagoljak. Nem érdekelnek a pletykák, én részemről el vagyok a saját kis világomban, és ez nekem jó így. Nem is érzem szükségét annak, hogy tudjak róluk. Van nekem elég bajom mások nélkül is. Egyrészt. Másrészt pedig a sparban nem is érdemes követni, mert naponta jönnek új emberek. Sokan furcsállják ugyan, hogy például egyes embereknek nem tudom a nevét, pedig már egy éve ott dolgozom. De az igazság az, hogy a pénztárban nem is igazán lehet tudni semmit, mert mi, pénztárosok egy elzárt közösség vagyunk. Vagy valami olyasmi. :P Mellesleg tudok én mindent, csak nem mondom meg. :D Sokan azt hiszik, hogy nem figyelek, de valójában mindent észben tartok és megjegyzek, csak nem verem nagy dobra a dolgokat, mint ahogy a többiek teszik.

Szerda van és ma nem alszik itt a Gergő. T_T És félek egyedül... @_@

De a szekrényem legalább már félig kész állapotban leledzik és voltunk ma Daubnerben. ^^ Végigkóstoltuk az összes ízű macaroon-t. Az epres volt a legfinomabb. A pisztáciástól többet vártam, de végül mindketten megegyeztünk, hogy a gyümölcsösek a legjobbak. Vettünk még medvehagymás meg tepertős pogit is. Annyira finom és nem is drága... *_* Pénteken is megyünk, csak akkor sütizni fogunk... *_* S ajánlom, hogy jó idő legyen, mert margitszigetre szeretnék menni. Ma is mentünk volna, csak mennem kellett dolgozni. T_T

S lesz új telóm~ Ha összegyűjtöm rá a pénzt. :D Nagyon cuki, púderesdoboz, lolis, meg minden. :D




Nincsenek megjegyzések: