Oldalak

2013. április 8., hétfő

2013 tavaszi con

Pénteken egész nap itthon punnyadtunk és tök jó volt. :D Reggel azt hittem, hogy megvagyok fázva, de aztán estére elmúlt. :D

Aztán szombaton reggel elmetünk conra. Conozni igazából nem is conoztunk, legalábbis megnéztük a MAR5-öt, meg én megnéztem a para para-t, Gergő az AMV versenyt, de a programokból ennyi volt. Aztán jött Démon és végül is vele lógtunk egész nap. :D Délután már nagyon éhesek voltunk, ezért fellendültünk és elmásztunk a kínaiba. Egy csomót kellett sétálni, de megérte, mert hatalmas adag kaját kaptunk és nagyon finomat. Ráadásul olcsón. :D Itt a legfinomabb pl. az üvegtészta saláta és már csak egy darab volt belőle, pedig még enni akartam. :D Aztán visszamentünk, vittünk Liának is ennivalót. Lia bevolt öltözve piroskának és elöszőr fel sem ismertem. :D Timi is ott volt, meg mindenki, és bushidoztak. :)

Misától beszereztem egy katicás gyűrűt, meg az alpakkás nyakláncom, mostanában rákattantam a katicákra. :D Jó lenne, ha már jönne a tavasz. :D

Jó későn értünk haza, és megint éjfélkor feküdtünk le, mert azért eltudtuk izélni a napot rendesen. :D De nem volt rossz és elvoltam. :D Találtunk egy rajzolós standot, ahova fel kellett iratkozni és vasárnap fél hatra kaptunk helyet. :)

Úgyhogy vasárnap délelőtt dolgoztam, szerencsére kijutottam fél négykor és elindultam a hungexpora.

Olyan öt körül értem oda. Vagy háromnegyed öt körül. Mivel a Gergő már nagyon éhes volt és én is, ezért vettünk egy egy sushi adagot. Ő lazacosat és vajhalasat, én meg kedvenc szettet. Nagyon finom volt, mint mindig. Nem tudom eldönteni, hogy a wasabis vagy a takebayashis sushi a kedvencem. De az avokádosat nagyon szeretem. :D

Aztán fél hatkor leültünk képet rajzoltatni és ilyen cuki lett:


Nagyon tetszett a rajzolók chibi stílusa, úgyhogy vettem még két kitűzőt, egyet a Gergőnek egyet meg nekem, meg egy grumpy cates hűtőmágnest. :) Tökre eltalálták a hajam színét is, pedig most nincs is befestve, meg úgy általában, Gergőnek is nagyon tetszett, egyetlen baja volt vele, hogy a cipője fekete lett, de szerintem jó ez így. :)


Most így marad, mert nincsen kedvem elforgatni. :D De ezt a figurát a Gergőnek vettem, mert nagyon megtetszett neki és mondta, hogy ilyet szeretne. Mondtam neki, hogy vegyen magának, de azt mondta, hogy ő ilyet szeretne valakitől kapni, minden célzás nélkül, úgyhogy kapott egyet tőlem. :D A Madoka Magica-ból ő Puella Magi, a pszichopata szemüveges cuki kislány. :D


Lia bushidozik, Gergő magyaráz. :D


Lia :) 

Ez a katicás gyűrűm, annyira cuki @_@


Kiara közremükődésével bemutatjuk az alpakkás nyakláncomat :)


Kiara & Gergő végre csináltam róluk képet~ *IchiGo boldog*


Kiara & Démon, hát nem cukik együtt? :D Amúgy Démon egyetlen true barátnője. :D


Kiara a figurás doboz mellett, rossz fele állt a karja. :D

Nincsenek megjegyzések: