Oldalak

2013. április 20., szombat

Csak úgy

Az elmúlt egy hétben sikeresen összeszedtem valami betegségfélét. Azért félét, mert nem tudom eldönteni, hogy ez megfázás e, vagy allergia. Van olyan hely, ahol kapok levegőt és van ahol nem. :D Remélem hamar elmúlik, mert a szemem is könnyezik és a pénztárban egyáltalán nem vicces így üldögélni. :D Ráadásul vasárnap még leltár is lesz, és megint éjszakára megyek. Jaj de jó lesz nekem~ Viszont remélhetőleg hétfőn szabadnapos vagyok.

Hétfőn voltunk Liával, meg Démonnal a Petőfi utcai Sugarshopban és Horváth cukrászdában. Az ottani sugarshop nem nyűgőzött le, az oktogon mellettihez képest meglehetősen lepukkant. Ráadásul fennt van az emeleten, míg a Horváth cukrászda lennt, ezért fel már igencsak csekély mennyiségű ember jut. Nem tudom, hogy ez direkt van e így csinálva, mindenesetre furcsa. A Horváth cukrászda viszont olyan, amilyenre számítottam. A sütijeik szépek, viszonylag jó árban vannak, és finomak. Nem műízüek, mint a Sugarshop sütijei. Nem is csoda, hogy az emberek inkább a lennti kínálatból válogatnak. Én kökényes fagyit (asszem :D, mert ott is összekevertem vmivel :D), őrült majom fagyit és rákóczi túróst ettem és Démon madártejébe is belekóstoltam. A  madártej annyira nem ízlett, viszont a rákóczi túrós isteni és a fagyi is finom volt. :D Fogok még menni oda azt hiszem. Máshol nem lehet normális rákóczi túróst kapni. Aztán még megálltunk a MATCH-ban, Démon lenyúlt tőlem egy százast és nem tudtam matricát venni. T_T Na sebaj. Amúgy is folyton ugyanolyanok vannak benne. :D Aztán lementünk a helyre, vittem a Gergőnek is egy rákóczi túróst. Megint sikerült este kilenckor hazaindulni. -.-

Valamelyik nap készítettünk Kiaráról képeket, az is jó volt. ^^ Mivel elkönyveltem magamban, hogy a BJD-s ruhákat kegyetlenül drágán adják a külföldiek, én pedig annyira még nem vagyok magas szinten varrásügyileg, ezért itthoni lányoktól fogom vásárolni a ruháit. Múltkor kapott Elyon-tól, egy cicás felsőt, hosszút, ami eléggé leér, így leggingsel tudja hordani. Nagyon cuki benne. :D Amúgy egy csomó új cuccot néztem ki neki, de ha kifizetem Kiarát, akkor utána magamra fogok most már költeni. :D Szeretnék új fürdőruhát és ebayen találtunk is egy jót, meg új cuccokat és már tök régen költöttem magamra. :D

Tulajdonképpen csak ezt akartam leírni... Most megyek, mert fáj mindenem, főleg a szemem. :D

Nincsenek megjegyzések: