Oldalak

2013. május 25., szombat

10. hónapforduló meg Démon :D

Az egész úgy kezdődött, hogy kitaláltam, hogy másszunk fel 10. hónapforduló alkalmából a gellért hegyre, de aztán valamiért ebből az lett, hogy inkább a várba. De itthon flekken volt, meg minden, úgyhogy csak olyan negyed öt tájékán indultunk el, közben hívott Démon is, így vele futottunk össze a westendben. Ahol mindenféle nyüglődés után vettünk egy KFC-s poharat. Aztán kimentünk fotózkodni. :D Slusszpoén, hogy ott fotózkodtunk, ahol Liáék is aznap. :D


Ez egy tipikus fej tőlem. :D Muszáj volt beraknom. :D


Egy szexi KFC-s képet akartam készítettni a Gergővel, mire elkezdett hülyeségeket beszélni. XD


Én meg elkezdtem röhögni...


S megpróbáltam nem nevetni de nem sikerült, úgyhogy...


A végén már hangosan röhögtem. :D


Azért csak sikerült összehoznunk egy képet. :D

Lementünk a helyre megnézni a viszonyokat, meg felszedni a seregtáskánkat és onnan indultunk tovább. Úgy terveztük, hogy a várba megyünk, így a margitsziget előtt felszálltunk a 2-es villamospótlóra. Onnan át a villamosra és már ott is voltunk a hídnál.

Amikor átmentünk megint bennem volt, hogy fel akarok mászni az alagút tetejére, ezért felmentünk. Tök jó volt. Nagyon szép a kilátás. Aztán megnéztük felülről a siklót is, és tovább mentünk a várba. Nagyon jó kedvem volt, még helyi tudósítást is készítettem, amin a hangom nagyon brutál volt. :D


Démon és a kilátás, tök jó. :)



Ichi a világ tetején. :D




Gondolj barackra...







10. hónapfordulós képek...


S a szökőkút...

Nagy nehezen megszületett ez a bejegyzés is, mostanában gondjaim vannak a képfeltöltővel. :(

A várban láttuk, hogy jön felénk a vihar és bevártuk. :D Aztán már sietősebbre fogtuk a dolgot, és elmentünk a Battyhány térre. Ott elmentünk a Nagyi palacsintázójába, ami nekem nagyon tetszett. Fogok még odamenni. :)

Nincsenek megjegyzések: